US & International military Intervention of peace and humanitarian aid for Venezuela!

0 have signed. Let’s get to 100!

People in Venezuela are suffering the most serious humanitarian crisis in the last 150 years, children, elderly people, pregnant women, people with disabilities, are dying every day because they can not find medicines, food and basic products. This crisis is out of control, and is about to generate an international emergency that could affect the entire American continent. We can not let this people down,we can not let this happen, we have to find a way out of this crisis, it would prevent more deaths and save the lives of millions of people, who once had a full life.

It's time to take part of this, we can not see how people are dying and we just watch and watch amazed. I want to give my part, and you?

Espanol

Las personas en Venezuela están sufriendo la crisis más grave en los últimos 150 años, los niños, las personas mayores, las mujeres embarazadas,personas con discapacidad, mueren todos los días porque no pueden encontrar medicamentos, alimentos y productos básicos. Esta crisis está fuera de control y está a punto de generar una emergencia internacional que podría afectar a todo el continente americano. No podemos permitir que esto suceda, no podemos permitir que esto suceda, tenemos que encontrar una manera de salir de esta crisis, evitará más muertes y salvará las vidas de millones de personas, que alguna vez tuvieron una vida plena.

Es hora de tomar parte de esto, no podemos ver cómo las personas se están muriendo y solo miramos y vemos asombrados. Quiero dar mi parte, ¿y tú?

Portugues

As pessoas na Venezuela estão sofrendo a crise mais grave nos últimos 150 anos, crianças, idosos, mulheres grávidas, pessoas com deficiência, estão morrendo todos os dias porque não podem encontrar medicamentos, alimentos e produtos básicos. Esta crise está fora de controle e está prestes a gerar uma emergência internacional que possa afetar todo o continente americano. Não podemos deixar isso acontecer, não podemos deixar isso acontecer, temos que encontrar uma saída para esta crise, isso evitará mais mortes e salvará a vida de milhões de pessoas, que já tiveram uma vida plena.

É hora de participar disso, não podemos ver como as pessoas estão morrendo e nós apenas observamos e assombramos. Quero dar a minha parte e você?

Français

Au Venezuela, les personnes subissent la crise la plus grave des 150 dernières années: enfants, personnes âgées, femmes enceintes, personnes handicapées, meurent chaque jour parce qu'ils ne trouvent pas de médicaments, de nourriture et de produits de base. Cette crise est hors de contrôle, et est sur le point de générer une urgence internationale qui pourrait affecter l'ensemble du continent américain. Nous ne pouvons pas laisser cela se produire, nous ne pouvons pas laisser cela se produire, nous devons trouver un moyen de sortir de cette crise, empêcher plus de morts et sauver la vie de millions de personnes, qui avaient autrefois une vie pleine.

Il est temps de prendre part à cela, nous ne pouvons pas voir comment les gens meurent et nous regardons et regardons simplement étonnés. Je veux donner ma part, et vous?

Today: VIRGINA is counting on you

VIRGINA Varela needs your help with “President of the United States: US & International military intervention of peace and humanitarian aid for Venezuela”. Join VIRGINA and 11 supporters today.