Petition Closed
Petitioning ALL COURTS WASHINGTON COUNTY OREGON WASHINGTON COUNTY JUVENILE AND CIRCUT COURT OREGON and 6 others
This petition will be delivered to:
ALL COURTS WASHINGTON COUNTY OREGON
WASHINGTON COUNTY JUVENILE AND CIRCUT COURT OREGON
WASHINGTON COUNTY CHILD PROTECTIVE SERVICES
STATE OF OREGON CHILD PROTECTIVE SERVICES
Oregon State
Attorney General John Kroger
GAO "Fraud"
GAO
U.S. House of Representatives
U.S. Senate
President of the United States

ALLOW PARENTS DUE PROCESS

Taking a child (newborn) from a mother (father if applicable) on an anonymous report is hearsay should be a crime. Sign here if you'd like to see children returned home to their parents when there is no evidence of any abuse, neglect or drug abuse or child endangerment. By signing this petition you are refuting all alleged 'mental illness' claims CPS makes to destroy families and get federal money to place them in foster care. which to them has turned them into an adoption agency, state sponsered to kidnapped our babies. WE DEMAND CPS INVESTIGATIONS IN ALL COUNTIES!

En Espanol

Tomar a un niño (recién nacido) de una madre (padre si fuera aplicable) en un informe anónimo es rumor debe ser un crimen. Firme aquí si you' d tiene gusto de considerar a los niños vueltos a casa a sus padres cuando no hay evidencia de ningún abuso, tenencia ilícita de la negligencia o de drogas o peligrosidad del niño. Firmando esta petición usted está refutando todo el ' alegado; illness' mental; las demandas CPS hacen para destruir a las familias y para conseguir el dinero federal para colocarlas en acogida. cuál a ellas les ha dado vuelta en una agencia de adopción, el estado sponsered secuestró a nuestros bebés. ¡EXIGIMOS INVESTIGACIONES DEL CPS EN TODOS LOS CONDADOS!

Letter to
ALL COURTS WASHINGTON COUNTY OREGON WASHINGTON COUNTY JUVENILE AND CIRCUT COURT OREGON
WASHINGTON COUNTY CHILD PROTECTIVE SERVICES STATE OF OREGON CHILD PROTECTIVE SERVICES
Oregon State Attorney General John Kroger
and 4 others
GAO "Fraud" GAO
U.S. House of Representatives
U.S. Senate
President of the United States
TAKING A CHILD FROM A PARENT WITHOUT DUE PROCESS IS A CRIME AND IS TO BE UPHELD BY THE SUPREME LAW OF THE LAND: MEANING DEAR SUPREME COURT MAKE THEM UPHOLD THE CONSTITUTION! LOWER COURTS: YOU ARE SUBJECT TO THE JURISDICTION OF THE SUPREME COURT WHICH GUARANTEES EVERY AMERICAN CITIZEN THE RIGHT TO A JURY TRIAL IF CHARGED WITH A CRIME, IF WE ARE NOT CHARGED WITH A CRIME GIVE US OUR BABIES BACK OR ANSWER TO THE SUPREME COURT!

I just signed the following petition addressed to: WASHINGTON COUNTY CIRCUIT COURT.

ALLOW PARENTS DUE PROCESS IN ALLEGED ACCUSATIONS FROM CPS

Taking a child (newborn) from a mother (father if applicable) on anonymous reported is hearsay should be a crime. Sign here if you'd like to see children returned home to their parents when there is no state supported evidence of any abuse, neglect or drug abuse.

We the People DEMAND ACCOUNTABILITY ON FEDERAL FUNDS TO CPS AGENCIES AND WANT A FEDERAL INVESTIGATION ON ALL OF THEM.

Sincerely,

En Espanol
NO PROHIBA A PADRES EL CORRESPONDIENTE PROCESO EN ACUSACIONES DE ALLEGDED DEL CPS Saludos, TOMAR A UN NIÑO DE UN PADRE SIN CORRESPONDIENTE PROCESO ES UN CRIMEN Y DEBE SER MANTENIDA POR LA LEGISLACIÓN NACIONAL SUPREMA: ¡SIGNIFICANDO EL ESTIMADO TRIBUNAL SUPREMO HAGA QUE MANTIENEN LA CONSTITUCIÓN! TRIBUNALES INFERIORES: ¡USTED ESTÁ CONFORME A LA JURISDICCIÓN DEL TRIBUNAL SUPREMO QUE GARANTIZA A CADA CIUDADANO AMERICANO LA DERECHA A UN JUICIO CON JURADO SI ESTÁ ENCARGADO DE UN CRIMEN, SI NOS NO ENCARGAN DE UN CRIMEN DAMOS A E.E.U.U. NUESTROS BEBÉS DETRÁS O LOS CONTESTAMOS AL TRIBUNAL SUPREMO! Acabo de firmar la petición siguiente tratada a: TRIBUNAL DE DISTRITO DEL CONDADO DE WASHINGTON. ---------------- NO PROHIBA A PADRES EL CORRESPONDIENTE PROCESO EN ACUSACIONES ALEGADAS DEL CPS Tomar a un niño (recién nacido) de una madre (padre si fuera aplicable) en anónimo divulgado es rumor debe ser un crimen. Firme aquí si you' d tiene gusto de considerar a los niños vueltos a casa a sus padres cuando no hay evidencia financiada por el gobierno de ningún abuso, negligencia o tenencia ilícita de drogas. Firmando esta petición usted está refutando todo el ' alegado; illness' mental; las demandas CPS hacen para destruir a las familias y para conseguir el dinero federal para colocarlas en acogida. La gente EXIGIMOS RESPONSABILIDAD EN FONDOS FEDERALES A LAS AGENCIAS del CPS Y QUEREMOS UNA INVESTIGACIÓN FEDERAL EN TODOS. ---------------- Sinceramente, [Su nombre]