Rainbox Six Siege-East Europe Server

179

Hadi 200 imzaya ulaşalım!
1.000’den fazla imzası olan kampanyalar, başarıya 5 kat daha yakın!

Kampanya metni

Rainbow Six Siege'i her ne kadar sevsek te WEU sunucuları Türkiye'den,İran'dan,Türkmenistan'dan,Azerbaycan'dan,Rusya'dan,Güney Afrika'dan ve birçok ülkeden WEU sunucularını seçen oyunculara iyi bir oyun deneyimi yaşatmıyor.Her ne kadar 50-60 pingle oynayabilen istisnai oyuncular bulunsa da genel itibari ile saydığım bu ülkeler için EEU(East Europe) sunucularının açılması çok daha iyi olacaktır.Zira iyi bir internet bağlantısına sahip olsanız bile sunucuya olan uzaklığınızdan ötürü ping değeriniz 150'yi bile bulabiliyor.Oyunda bulunan Hitregister problemleri aslında çoğunlukla pingimizin yüksek olmasından kaynaklanıyor.Yapmanız gereken tek şey bu anketi ücretsiz olarak oylayıp olabildiğince yaymanız,sesimizi Ubisoft'a duyurmak için yardım etmenizdir.Bu hepimiz için iyi olacak.

Karar Vericiler

Ubisoft
Ubisoft

Kampanya Güncellemeleri