Yerli Et ve Süt Üreticileri Yok Oluyor

Bu kampanya 28.528 destekçiye ulaştı

Kampanya metni

Ülkemizin üreten insanları yok oluyor.

Et ve süt üreticilerinin kaçınılmaz sonu öncesi Sn.Başkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN ve Tarım Ormancılık Bakanımız Sn.Bekir PAKDEMİRLİ'ye çağrımızdır.

Sn. Başkanım, Sn. Bakanım. Et ve süt üreticisi zor durumda. Nefes alacak durumumuz kalmadı.

Bu yıl yem ve diğer maaliyetlerimiz %38 civarında arttı.

Biz bu ülkenin fedakar üreticileriyiz.

Kontrolsüz ithalat politikalarıyla üretimimiz maalesef durmak üzere ve hayvanlarımızı kesime gönderip işi bırakma noktasına kadar geldik.

Dolayısıyla yerli ve milli üretimimiz yok oluyor ve ithale mahkum oluyoruz.

Sn. Başkanım ve Sn. Bakanım süt üreticileri olarak sizden isteğimiz acilen Ulusal Süt Konseyinin toplanıp, süt alım fiyatının en az 1.90 TL olarak düzenlemesidir.

Başkanım üretici zor durumda, batıyoruz, bitiyoruz... Gereğini saygılarımızla arz ederiz.

avatar of the starter
Sessiz ÜreticilerKampanyayı Başlatan Kişi

Kampanya Güncellemeleri