STOP de MARTELINGEN! 365 dagen per jaar. Geen wet die deze weerloze dieren beschermd.

Duo Duo Project is een non profit organisatie in USA die zich inzet in China voor de honden en katten die 365 dagen per jaar het slachtoffer zijn van gruwelijkheden.

Duo Duo Project is a grassroots nonprofit advocating for the end of dogs and cats killed for delicacy food in China.

Veelal gaat het om honden die gestolen zijn van de eigenaren, vanwege het feit dat ze nog een halsbandje dragen. Het zal je hond maar zijn. Dat allemaal voor de consumptie. De handel in vlees! Een delicatesse noemen ze het. Hoe meer de dieren lijden hoe beter het vlees smaakt. Ze worden levend in kokend water gegooid, in de brand gestoken. Martelingen moeten ze ondergaan in aanwezigheid van andere dieren die opgesloten toekijken in te krappe kooien. Je ziet en hoort de angst onder de dieren. Deze arme honden en katten zijn weerloos tegen de absurde waanzin praktijken. In China kennen ze geen dierenbescherming. Er zijn daar geen wetten die het recht van dieren behartigt. Daarom is onze stem, onze steun meer dan hard nodig. Teken de petitie als u het DuoDuo project wilt steunen om het welzijn van deze arme dieren te behartigen. Zij proberen mensen te onderwijzen respectvoller en beter met honden en katten om te gaan. Andere inzichten kan tot ander gedrag leiden. Helpt u mee deze wreedheden een halt toe roepen?

This petition will be delivered to:
  • DuoDuo organisatie
    DuoDuo Project

Karin Veldhuizen started this petition with a single signature, and now has 2,320 supporters. Start a petition today to change something you care about.