Petition Closed

L'arxiu audiovisual de Ràdio Televisió de Mallorca serà subhastat i pot desaparèixer. És un testimoni únic del que ha passat a Mallorca els darrers anys. El Consell de Mallorca ha de trobar una sol·lució que respongui a l’interés general, sense malbaratar més recursos públics i assegurant el manteniment, la protecció i l'accés públic de tota la documentació.

Letter to
Presidenta del Consell de Mallorca Senyora Maria Salom
L’arxiu audiovisual de Ràdio i Televisió de Mallorca ha de ser subhastat segons el procediment concursal que segueix el jutjat Mercantil 1 de Palma de Mallorca.

Entenem que aquest procediment no ha de ser impediment perquè l’arxiu de Ràdio i Televisió de Mallorca segueixi sent de titularitat pública si el Consell de Mallorca té voluntat perquè així sigui.

L’arxiu de Ràdio i Televisió de Mallorca és l’arxiu d’una ràdio i una televisió públiques, sufragades amb imposts dels ciutadans.

L’arxiu de Ràdio i Televisió de Mallorca és testimoni visual i radiofònic del que va passar a Mallorca durant els anys d’emissió de RTVM.

L’arxiu de Ràdio i Televisió de Mallorca és d’interès general.

Per tot això, vos demanam com a presidenta del Consell de Mallorca, responsable de la bona gestió dels doblers públics i responsable de defensar l’interès general de Mallorca i de la seva ciutadania, que trobeu inmediatament una solució perquè l’arxiu de Ràdio i Televisió de Mallorca quedi a l’abast de tota la ciutadania, ja sigui a través de l’Arxiu del So i de la Imatge del Consell de Mallorca o d’un acord amb IB3 o la UIB per assegurar-ne el seu manteniment, la seva protecció i el lliure accés sense malbaratar més doblers públics.