Kleedkamer voor de ✨homos✨

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Noa Jansen started this petition to rutte and

NL:

Niet iedereen voelt zich comfortabel in bepaalde kleedkamers, en daarvoor hebben wij een oplossing bedacht: één (maar liever twee) extra kleedkamers per school klas. Deze twee extra kleedkamers zijn dan voor kinderen die lid zijn van de LGBTQ+. Het is ons opgevallen hoe heel veel kinderen het niet fijn vonden om zich om te kleden bij andere meisjes/jongens. (Bijv. Door aanspraak: “niet kijken!” Of bijv. Door angst.) Het kan soms ook voor trans kinderen (enbies, genderfluids, etc.) heel vervelend zijn om bij beide kleedkamers te zitten omdat iedereen anders is. Om deze angsten te voorkomen willen we er voor zorgen dat alle middelbare scholen er voor zorgen dat kinderen van de LGBTQ+ hun eigen kleedkamer kunnen krijgen!

het doel;

dat alle kinderen zich veilig voelen als ze omkleden. Dat ze niet bang zijn voor anderen, of zich zorgen hoeven te maken over wie er naar ze kijkt. Met deze petitie willen we ook naar de directeurs van de scholen in kwestie stappen zodat dit geregeld kan worden. Natuurlijk moeten er ook regels bij komen.

regels om dit te laten werken:

School regelt vier kleedkamers:

- meisjes kleedkamer

- jongens kleedkamer

- ftm + anderen kleedkamer

- mtf + anderen kleedkamer

Zo kan iemand die Female to male is bij andere trans kinderen zitten. Deze andere kinderen weten ook hoe hij zich voelt. In deze kleedkamer kunnen dan ook meisjes zitten die een andere label hebben.

deze petitie zou er voor moeten zorgen dat het voor iedereen fijner wordt rond de gym kleedkamers!

@mayemnaise

@noa_fleurj

0 have signed. Let’s get to 100!