Petición cerrada

PSC Parets. Volem votar l'1 d'octubre. Equipaments municipals al servei del poble.

Esta petición ha conseguido 526 firmas

Davant les ordres de la direcció del PSC els seus alcaldes i alcaldesses de no permetre l'ús dels equipaments públics locals, necessaris per a la celebració del referèndum del pròxim 1 d'octubre d'enguany.

Davant la posició favorable a aquesta imposició, pressa pel govern del PSC a l'Ajuntament de Parets del Vallès, segons declaracions del seu alcalde Sergi Mingote als mitjans locals i comarcals.

Entenent que l'alcalde i tot el govern municipal estan al servei del poble que els ha escollit democràticament a les urnes.

Entenent que el referèndum esmentat estarà a l'empara jurídica de la nova llei del referèndum del govern de la Generalitat de Catalunya i que aquesta a més, empararà legalment a tots els funcionaris i funcionàries, així com als càrrecs polítics dependents de l'Ajuntament que hi vulguin participar voluntàriament.

Entenent que els funcionaris i funcionàries també estan al servei del municipi i dels ciutadans i ciutadanes que el conformen.

Entenent que els partits polítics amb representació a l'Ajuntament de Parets que són contraris al referèndum, no representen la majoria de la ciutadania, ja que en nombre de vots a les darreres eleccions municipals sumen menys que els partits favorables.

Demanem mitjançant aquesta petició que a Parets del Vallès es puguin utilitzar els equipaments públics i per tant de tots nosaltres, requerits per part del Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de fer efectiva la convocatòria esmentada.

Us demanem que participeu, signeu aquesta petició i la compartiu!
Els ciutadans i ciutadanes de Parets no podem quedar al marge d'aquest assumpte de gran transcendència històrica, no només pel futur de Catalunya sinó també pel futur del nostre estimat municipi.

Moltes gràcies a tots i totes!
Salutacions

Joan Folguera i Obiol

Hoy: Joan cuenta con tu ayuda

Joan Folguera i Obiol necesita tu ayuda con esta petición «PSC Parets. Volem votar l'1 d'octubre. Equipaments al servei del poble!». Únete a Joan y 525 personas que ya han firmado.