PSC Parets. Volem votar l'1 d'octubre. Equipaments municipals al servei del poble.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Davant les ordres de la direcció del PSC els seus alcaldes i alcaldesses de no permetre l'ús dels equipaments públics locals, necessaris per a la celebració del referèndum del pròxim 1 d'octubre d'enguany.

Davant la posició favorable a aquesta imposició, pressa pel govern del PSC a l'Ajuntament de Parets del Vallès, segons declaracions del seu alcalde Sergi Mingote als mitjans locals i comarcals.

Entenent que l'alcalde i tot el govern municipal estan al servei del poble que els ha escollit democràticament a les urnes.

Entenent que el referèndum esmentat estarà a l'empara jurídica de la nova llei del referèndum del govern de la Generalitat de Catalunya i que aquesta a més, empararà legalment a tots els funcionaris i funcionàries, així com als càrrecs polítics dependents de l'Ajuntament que hi vulguin participar voluntàriament.

Entenent que els funcionaris i funcionàries també estan al servei del municipi i dels ciutadans i ciutadanes que el conformen.

Entenent que els partits polítics amb representació a l'Ajuntament de Parets que són contraris al referèndum, no representen la majoria de la ciutadania, ja que en nombre de vots a les darreres eleccions municipals sumen menys que els partits favorables.

Demanem mitjançant aquesta petició que a Parets del Vallès es puguin utilitzar els equipaments públics i per tant de tots nosaltres, requerits per part del Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de fer efectiva la convocatòria esmentada.

Us demanem que participeu, signeu aquesta petició i la compartiu!
Els ciutadans i ciutadanes de Parets no podem quedar al marge d'aquest assumpte de gran transcendència històrica, no només pel futur de Catalunya sinó també pel futur del nostre estimat municipi.

Moltes gràcies a tots i totes!
Salutacions

Joan Folguera i Obiol

Hoy: Joan cuenta con tu ayuda

Joan Folguera i Obiol necesita tu ayuda con esta petición «PSC Parets. Volem votar l'1 d'octubre. Equipaments al servei del poble!». Únete a Joan y 525 personas que ya han firmado.