Crida al voluntariat per aturar la pandèmia del Covid-19 sense confinaments! Fem-ho!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Jordi Castellà www​.​primariescanet​.​cat ha iniciado esta petición dirigida a President de la Generalitat de Catalunya y

Aturem el Covid-19, amb 100.000 voluntaris, és possible, mobilitzem-nos!

Les xifres de contagis per Covid-19, no paren de créixer per tota Catalunya, degut a la manca de control suficient sobre els brots de contagi, la manca de prous rastrejadors de contactes i també la manca de control suficient dels ciutadans infectats i confinats. Amb el conseqüent augment tràgic de defuncions que ja supera a Catalunya les 14.000 persones.

Per la qual cosa, cal prendre mesures urgents que facilitin la detecció de tots els brots d’infecció de Covid-19 a Catalunya, de forma ràpida i segura.

I ho podem fer, de forma àgil, segura i democràtica en només 10 o 20 dies, sense necessitat de confinaments, salvant els centres sanitaris i de passada l'economia del nostre país, si tots posem de la nostra part, una mica del nostre temps!

Només cal creure en el poble de Catalunya i fer una crida massiva al voluntariat, per mobilitzar a 100.000 persones  per fer tests ràpids d'antígens casa per casa, per detectar en pocs dies, tots els brots de virus de Catalunya. Amb la Coordinació, formació i equipament de la Direcció General en Protecció Civil, amb instruccions clares i precises per realitzar un test per habitatge sobre les 3.863.381 llars familiars que existeixen segons l’IDESCAT, amb aquests voluntaris podríem en 19 dies, a raó de 2 tests per voluntari i dia, visitar tots els domicilis, o en 10 dies fer el mateix a raó de 4 tests al dia.

Unes xifres de tests diaris i voluntaris absolutament assumibles per Catalunya, que determinarien tots els brots infecciosos, facilitant el seu seguiment i control sanitari per disminuir la corba de contagis, sense restringir drets, castigar la població sana, saturar els centres mèdics o empobrir l'economia de la gent, com està passant amb les actuals mesures de confinament absolutament tercermundistes...

Per tot això, demanem la teva signatura i el teu suport per aquesta campanya, mobilitzem-nos i vencerem al Coronavirus! Som-hi!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!