Petition Closed

Per un 3r Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural i un desenvolupament legislatiu del sector

Companys/es,

Hem iniciat una recollida de signatures, mitjançant Change.org, els treballadors i les treballadores del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, estem reclamant a les patronals i les administracions que no es girin d'esquenes al sector i que no el deixin morir. La signatura del 3r Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, garantirà la pervivència del sector si no es basa únicament en la pretensió patronal de renuncies sociolaborals, es per això que reclamem a les patronals que modifiquin els seus plantejaments immobilistes i acceptin negociar en condicions d'igualtat. El desenvolupament legislatiu per part de la Generalitat de Catalunya (Dep d'Ensenyament) envers el sector permetrà establir unes bases fermes sobre les quals poder créixer de forma estable, oferint qualitat educativa als usuaris i seguretat laboral als treballadors, a la vegada que es protegeix una eina cabdal de l'educació al nostre País.

This petition was delivered to:
  • Directora Tècnica de La Confederació
    Laia Grabulosa
  • Gerent ACELLEC
    Pep Montes
  • Gerent ACCAC
    Pedro de Haro
  • Secretària General del Departament d'Ensenyament
    Maria Jesús Mier i Albert

Plataforma SOS Lleure Educatiu i Sociocultural started this petition with a single signature, and now has 3,106 supporters. Start a petition today to change something you care about.