Petition Closed

Netflix: Make Films Accessible for the Deaf & HOH

Supporters

Being appreciate of the efforts of Netflix to provide Subtitles on some of their streaming content, and being thankful for such improvements to access by the Deaf and Hard-of-Hearing community,  I would like to encourage Netflix to provide a detailed search option of the current subtitled content as Netflix works towards providing subtitles for all of the current and future Netflix content.

As it exists now, the web page that lists content with Subtitles doesn't allow a detailed search, which requires the Deaf and HOH (hard-of-hearing) limited options and time consuming searchs (or use of other resources)  for content they can enjoy.

Additionally, the Netflix web page that lists the content with Subtitles shows Television shows that have Subtitles, however, the individual Episodes are not identified as to having or not having Subtitles.

Knowing the ability of Netflix to provide searches based upon ratings and preferences, then perhaps adding a data field for the existing software can be possible to allow the subtitled content to be more readily identifiable for the Deaf and HOH.

Para el communites de habla española:

Ser apreciar los esfuerzos de Netflix para ofrecer subtítulos en algunos de sus contenidos en streaming, y estar agradecido por estas mejoras en el acceso de la comunidad de sordos y con dificultades auditivas, me gustaría animar a Netflix para ofrecer una opción de búsqueda detallada de los contenido actual subtitulado como Netflix trabaja para proporcionar subtítulos para todo el contenido de Netflix actuales y futuras.

Tal como existe ahora, la página web que las listas de contenido con subtítulos no permite una búsqueda más detallada, lo que requiere el sordo y HOH (con dificultades de audición) pocas opciones y búsquedas de tiempo (o el uso de otros recursos) para el contenido que puede disfrutar.

Además, la página web de Netflix que enumera el contenido con subtítulos muestra programas de televisión que tienen subtítulos, sin embargo, los episodios individuales no son identificados en cuanto a tener o no tener subtítulos.

Conocer la capacidad de Netflix para proporcionar búsquedas basadas en las calificaciones y preferencias, entonces tal vez la adición de un campo de datos para el software existente puede ser posible para permitir que el contenido subtitulado a ser más fáciles de identificar para los Sordos y duros de oído.

This petition was delivered to:
  • Netflix, Vice President of Personalization Technology
  • Netflix, Senior Manager, Content Marketing
    Shauna Spenley
  • Netflix

S S started this petition with a single signature, and now has 10,200 supporters. Start a petition today to change something you care about.