My petitions
Membership
Search
Start a petition
Log in
Petition update¡BASTA DE MUERTES! Autopista o Autovía en la RN7 Único corredor bioceánico del país!!!!!!Ayer en el Concejo Deliberante de la ciudad de Laboulaye
Judit TrosmanCórdoba, Argentina
Sep 9, 2014 — http://www.munilaboulaye.gov.ar/post/486
Support now
Sign this petition

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X
Previous
La diputada Villata le informa a Capitanich sobre la petición de la Autopis
Next
Panfleteada en la ruta el día sábado 20/09 entre las 14 y 15 hs

Get involved

Start a petitionBrowse by topicBrowse by locationFor NonprofitsSearch for petitions

Learn

Petition guidesCreate your petitionCollect signaturesReach out to mediaEngage your Decision Maker

About us

AboutImpactTeamCareersPress

Help & legal

Help centerCommunity guidelinesPrivacy policyTerms of serviceCookie policyManage cookies

Follow us

InstagramXFacebookTikTokBlog


© 2026, Change.org, PBCThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.