Petition Closed

Cancele o seu concerto em Israel/Cancel your concert in Israel

This petition had 889 supporters

A música não está acima da política quando Israel proíbe os palestinianos de se expressarem culturalmente negando lhes o direito de auto-determinação no contexto de uma ocupação militar opressiva que dura à decadas. Ao mesmo tempo Israel usa a cultura como "instrumento de política externa", como admitem os oficiais do governo, para branquear as suas políticas brutais de apartheid. Peça à Mariza que se junte a centenas de artistas internacionais que boicotam israel, respondendo ao apelo palestiniano para boicote, desinvestimento e sanções contra israel (BDS), contribuindo assim para pressionar Israel a que respeite os direitos humanos do povo palestiniano.

Music is not above politics when Israel stifles palestinian cultural expression denying them the right to self-determination in a context of an opressive military occupation that has lasted for decades. At the same time Israel uses culture as an "instrument of foreign policy", as israeli oficials admit, to whitewash its brutal apartheid policies. Ask Mariza to join hundreds of internacional artists who boicoted israel, responding to a palestinian call for boycott, divestment and sanctions against israel (BDS), contributing in this way to build pressure on israel to respect the human rights of the Palestinian people.

Today: Zalameh is counting on you

Zalameh needs your help with “Mariza: Cancele o seu concerto em Israel/Cancel your concert in Israel”. Join Zalameh and 888 supporters today.