Petition Closed
Petitioning Prime Minister Stephen Harper

Demand the resignation of Minister Tony Clement

Supporters

There is mounting evidence that Minister Clement has deliberately mislead the Canadian people and the Parliament of Canada of the use and appropriation of the G8 Legacy Fund. Documents have recently revealed, by the Access to Information Act, that Minister Clement had a role in choosing which projects would be funded. It is appalling that a Canadian Cabinet Minister would deliberately mislead Parliament and the Canadian people and we demand that he resign immediately.

Il y a des preuves que le ministre Clement a délibérément tromper le peuple canadien et le Parlement du Canada de l'utilisation et l'appropriation des fonds d'infrastructure et d'héritage du G8. Les documents ont révélé par la loi sur l'accès à l'information, et démontre que le ministre Clement a eu un rôle dans le choix des projets qui seraient financés. Il est consternant qu'un ministre du cabinet canadien trompe délibérément le Parlement et le peuple canadien et nous exigeons qu'il démissionne immédiatement.

Letter to
Prime Minister Stephen Harper
I just signed the following petition addressed to: Cabinet Minister Tony Clement, Prime Minister Stephen Harper.

We demand the resignation of Minister Tony Clement.

Sincerely,