Servizos sanitarios de calidade no Courel

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Desde fai décadas, a Xunta de Galicia esta a limar o Servicio Galego de Saúde, o que se agrava en zonas como no Courel.

Sexas ou non do Courel, se ves a esta marabillosa zona, podes necesitar en algún momento deste servizo. Sexas do Partido que sexas, isto é algo que esta por riba de ideoloxías e siglas.

Unha zona dispersa e cunha media de idade próxima aos 60 anos, non pode permitir que se estean a recortar os nosos servizos. A  Xunta está a derivar operacións e fondos para a sanidade privada , mentres no Courel, segundo di o Conselleiro,  " por falta de recursos" non  cobren as vacacións dos médicos e enfermeiros. Quedando a veces cunha soa parella para facer 3 horas en cada centro de Saúde  (Seoane e Folgoso).  A maiores , as ambulancias, fan transbordos a medio camiño , o que ocasiona trastornos ó pácente. Tamén hai casos de que ben a ambulancia NON médica lizada, cando o pácente así o solicita.  Non queremos “TaxiAmbulancias” nin servizo médico so algunhas horas. Queremos un servizo continuado e que o noso Concello teña unha vez por semana un pediatra para cubrir as necesites dos nosos veciños.

Os Sindicatos sanitarios xa se pronuncionaron:

Primeiro : O persoal inscrito nas listas de contratación do SERGAS ten a OBRIGA de aceptar os nomeamentos que se lle oferten baixo pena de ser excluido da mesma ata por UN ANO !! Un ano sen poder traballar ! Cant@s de nós non fomos traballar a destinos ben lonxe dos nosos domicilios ata por un mísero día ? Cantas non temos que aceptar traballar en unidades onde nin temos experiencia e imos con medo pero non nos queda más remedio ??
NON SEÑOR CONSELLEIRO A CULPA NON E NOSA !! A CULPA E SÚA E TODA SÚA POR UNHA XESTION DE PERSOAL NEFASTA ! PORQUE E VOSTEDE QUEN DECIDE QUE SERVICIOS / ÁREAS CONSIDERA PRIORITARIOS E CALES NON LLE IMPORTA DEIXAR DESATENDIDOS . PORQUE A SÚA POLÍTICA DE CONTRATACIÓN PRECARIA / ESCRAVITUDE ESTÁ A FACER QUE O QUE POIDA E ESTÉ A TEMPO FUXA !

No  DOGA nº42 de 2017 sae publicada unha praza para todo o Courel  que pon Seoane-Folgoso, en vez de unha para cada cal. O que nos fai dubidar das intencións da Xunta. Xa que na publicación de plazas doutras zonas non pon guión entre as dúas localidades.

Contigo, somos máis !! ReVive ó Caurel !! AFECTANOS A TODOS... Asina !!

Hoy: oscar cuenta con tu ayuda

oscar carrete necesita tu ayuda con esta petición «Conselleria de Sanidade: Servizos sanitarios de calidade no Courel». Únete a oscar y 2.037 personas que ya han firmado.