Victory

Elliot Lakers Against A Backyard Fire Ban!

This petition made change with 1,326 supporters!

We, the residents ( and family, friends, tourists and visitors) of Elliot Lake wish to ask the City of Elliot Lake City Council to keep the current open air fire bylaw (07-23) unchanged and the same. We wish to continue, as responsible citizens, to enjoy the safe and fun rural experience of a campfire in our backyard.

There are a number of people who are asking to ban the backyard campfires and we want you to know that we are not happy about this!

Having a campfire is an essential part of rural living. Please do not take this frugal and fun family activity away from us! It is the reason many of us moved to Elliot Lake and much of the appeal for visitors.

Please sign the petition and share with your friends and family if you want to be able to continue to have a responsible and fun campfire in your backyard in Elliot Lake!

Thank you for your support!

Nous, les résidents (et la famille, les amis, les touristes et les visiteurs) d'Elliot Lake souhaitons demander à la Ville d'Elliot Lake City Council de garder le règlement actuel sur le feu ouvert (07-23) inchangé et le même. Nous voulons continuer, en tant que citoyens responsables, à profiter de l'expérience rurale et sûre d'un feu de camp de l'arrière-cour.
Il y a un certain nombre de personnes qui demandent d'interdire les feux de camp de l'arrière-cour et nous voulons que vous sachiez que nous ne sommes pas contents de cela!
Avoir un feu de camp est une partie essentielle de la vie en milieu rural. Ne prenez pas cette activité familiale frugale et amusante loin de nous! C'est la raison pour laquelle beaucoup d'entre nous ont déménagé à Elliot Lake et beaucoup d'attrait pour les visiteurs.
Veuillez signer la pétition et partager avec vos amis et votre famille si vous souhaitez continuer à avoir un feu de camp qui sont responsable et amusant dans votre cour arrière à Elliot Lake!
Merci pour votre soutien!

(Excusez la traduction)

Today: Elliot Lakers Who Love Backyard Fires is counting on you

Elliot Lakers Who Love Backyard Fires needs your help with “City of Elliot Lake City Council: Elliot Lakers Against A Backyard Fire Ban!”. Join Elliot Lakers Who Love Backyard Fires and 1,325 supporters today.