Stop china from sending tear gas to sudanese regime

0 have signed. Let’s get to 25,000!


Dear Mr. Ambassador:

We are sure you have been following the news about the ongoing political revolution that aims to end thirty years of dictatorship and bring about justice and democracy in our beloved country Sudan. There is a big hope this will come to reality very soon. Unfortunately, it seems your government is choosing to stand in the wrong side of history by backing up this corrupt regime, and actually by continuing in supplying it with tear gas that has been used to suppress and silence peaceful demonstrations, two students lost parts of their body, one lost his eye to mention only a few of the cases. A report by Sudan doctors' syndicate shows the damage by tear gas, which includes loss of eye ( three cases), rib fracture ( four cases), skull fracture ( three cases) etc. some of the used tear gas is explosive and caused We openly request you to stop the Chinese company Norinco from exporting tear gas to Sudan, we demand a clear answer from your side to the whole Sudanese people within ten days , we hope that your government will consider the long term interests with the upcoming generation and not any ephemeral political benefits with this regime.

سعادة السفير 

نحن على يقين من أنكم تتابعون اخبار الحراك الشعبي المستمر الذي يهدف إلى إنهاء ثلاثين سنة من الديكتاتورية وتحقيق العدالة والديمقراطية في بلدنا الحبيب السودان. ويحدونا أمل كبير أن يتحقق هذا في القريب العاجل. من المؤسف أن حكومتكم تبدو وكأنها قد اختارت الوقوف في الجانب الخطأ من التاريخ من خلال دعمها لهذا النظام الفاسد ومن خلال الاستمرار في إمدادها بالغاز المسيل للدموع الذي تم استخدامه لقمع وإسكات المظاهرات السلمية. جراء ذلك، فقد طالبان أيديهما، وفقد طالب آخر عينه من ضمن حالات أخرى كثيرة. تقرير نقابه أطباء السودان الشرعيه يتحدث في جزء منه عن الاضرار الجسديه للغاز المسيل للدموع ذكر : ثلاث إصابات لفقد العين، إربع إصابات كسر في الأضلاع، ثلاثه حالات كسر في الجمجمة وغيرها من الإصابات. تم استخدام العديد من الغازات المسيله للدموع منها ما يسبب ضرر في الانسجه وحروق من تصدير الغاز المسيل للدموع إلى السودانnoroinco لكل ما تقدم، نطالبكم بمنع الشركة الصينية ، ونطالب بإجابة واضحة من جانبكم إلى جموع الشعب السوداني خلال عشرة أيام ، ونأمل أن تنظر حكومتكم إلى المصالح طويلة المدى مع الجيل القادم، لا إلى الفوائد السياسية سريعة الزوال مع هذا النظام.

亲爱的中国大使:

我们相信你一直在关注正在进行的政治演变的消息,这种演变旨在结束三十年的独裁统治,并在我们敬爱的国家苏丹实现正义和民主。很快就会有这样的希望。 不幸的是,似乎中国政府选择站在历史的错误一边,支持这个腐败的政权,实际上继续向它提供用于镇压和沉默和平示威的催泪瓦斯,两名学生失去了部分身体一个人迷失了眼睛,只提了几个案子。 苏丹医生协会的一份报告显示催泪瓦斯受损,其中包括眼球丢失(3例),肋骨骨折(4例),颅骨骨折(4例)等。部分使用过的催泪瓦斯是爆炸性的 我们公开要求您停止向苏丹出口催泪瓦斯的中国公司,我们要求您在十天内向全体苏丹人民提出明确的答复,我们希望贵国政府考虑与下一代的长期利益,而不是任何这种政权的短暂政治利益。