

Carles Riera president efectiu fins que puguem tornar a investir Puigdemont #femRepública!
El problema
El passat 21 de desembre el poble de Catalunya va anar massivament a votar a unes eleccions que havien estat imposades per l'Estat Espanyol. Malgrat tot el que van fer per evitar-ho, el bloc Republicà va treure majoria absoluta i la força més votada d'aquest bloc va ser Junts per Catalunya. El missatge majoritari va ser molt clar: Volem fer República i volem restituir Carles Puigdemont com a President de la Generalitat.
L'Estat Espanyol no ha respectat la nostra voluntat! Però mal que ens pesi, ara per ara ells tenen tot el poder. Han frustrat i frustraran totes les investidures de tots els nostres polítics que estiguin perseguits per la seva "justícia", a part que en qualsevol moment els podrien tornar a enviar a la presó. Espanya vol la nostra humiliació, i nosaltres diem NO!
Proposar un candidat "que no molesti a Madrid" i posar-nos a fer autonomia és una humiliació i implica saltar-se la voluntat popular. D'altra banda, mantenir-nos en el bloqueig queixant-nos de la situació no ens ajuda ja que mentrestant el 155 va fent feina, o més ben dit no permet que res avanci. NECESSITEM JA UN GOVERN!
Mentre no puguem tornar a investir el president legítim de Catalunya, Carles Puigdemont i Casamajó, necessitem un president que continuï fent República, que no posi més en risc els nostres polítics ja encausats, que sigui lliure de tota la "justícia" espanyola i que posi molt nerviosos els del 155. HEM DE SORTIR JA D'AQUESTA SITUACIÓ! TENIM LA SOLUCIÓ! CARLES RIERA, PRESIDENT DE LA GENERALITAT!
ACTUALITZACIÓ 23/03/2018:
Després que el jutge Pablo Llarena hagi empresonat altra vegada la meitat del nostre govern i hagi dictat una nova Euroordre contra Carles Puigdemont i Casamajó i la resta de consellers exiliats, és l'hora de passar a l'acció! A nivell de carrer, però també a nivell parlamentari. No oblidem que tenim un parlament amb majoria republicana.
Tristament tots els polítics encausats, estiguin empresonats o a l'exili, seran inhabilitats de manera preventiva els pròxims dies. Degut a la situació judicials, JxCat i ERC són a dia d'avui formacions polítiques escapçades. Sense els seus líders en actiu, els costarà molt de continuar liderant el projecte polític de la República.
Malgrat que el president legítim de Catalunya és Carles Puigdemont, no és viable a dia d'avui la seva restauració al càrrec. Per aquest motiu, proposo que el president efectiu de la Generalitat per aquest inici de legislatura sigui Carles Riera de la CUP. Ell mateix va dir en una entrevista a Catalunya Ràdio que la CUP estava disposada a assumir noves responsabilitats. INSUBMISSIÓ PACÍFICA AL CARRER PER PART DE LA CIUTADANIA! CARLES, CUP, HA ARRIBAT LA VOSTRA HORA!
El problema
El passat 21 de desembre el poble de Catalunya va anar massivament a votar a unes eleccions que havien estat imposades per l'Estat Espanyol. Malgrat tot el que van fer per evitar-ho, el bloc Republicà va treure majoria absoluta i la força més votada d'aquest bloc va ser Junts per Catalunya. El missatge majoritari va ser molt clar: Volem fer República i volem restituir Carles Puigdemont com a President de la Generalitat.
L'Estat Espanyol no ha respectat la nostra voluntat! Però mal que ens pesi, ara per ara ells tenen tot el poder. Han frustrat i frustraran totes les investidures de tots els nostres polítics que estiguin perseguits per la seva "justícia", a part que en qualsevol moment els podrien tornar a enviar a la presó. Espanya vol la nostra humiliació, i nosaltres diem NO!
Proposar un candidat "que no molesti a Madrid" i posar-nos a fer autonomia és una humiliació i implica saltar-se la voluntat popular. D'altra banda, mantenir-nos en el bloqueig queixant-nos de la situació no ens ajuda ja que mentrestant el 155 va fent feina, o més ben dit no permet que res avanci. NECESSITEM JA UN GOVERN!
Mentre no puguem tornar a investir el president legítim de Catalunya, Carles Puigdemont i Casamajó, necessitem un president que continuï fent República, que no posi més en risc els nostres polítics ja encausats, que sigui lliure de tota la "justícia" espanyola i que posi molt nerviosos els del 155. HEM DE SORTIR JA D'AQUESTA SITUACIÓ! TENIM LA SOLUCIÓ! CARLES RIERA, PRESIDENT DE LA GENERALITAT!
ACTUALITZACIÓ 23/03/2018:
Després que el jutge Pablo Llarena hagi empresonat altra vegada la meitat del nostre govern i hagi dictat una nova Euroordre contra Carles Puigdemont i Casamajó i la resta de consellers exiliats, és l'hora de passar a l'acció! A nivell de carrer, però també a nivell parlamentari. No oblidem que tenim un parlament amb majoria republicana.
Tristament tots els polítics encausats, estiguin empresonats o a l'exili, seran inhabilitats de manera preventiva els pròxims dies. Degut a la situació judicials, JxCat i ERC són a dia d'avui formacions polítiques escapçades. Sense els seus líders en actiu, els costarà molt de continuar liderant el projecte polític de la República.
Malgrat que el president legítim de Catalunya és Carles Puigdemont, no és viable a dia d'avui la seva restauració al càrrec. Per aquest motiu, proposo que el president efectiu de la Generalitat per aquest inici de legislatura sigui Carles Riera de la CUP. Ell mateix va dir en una entrevista a Catalunya Ràdio que la CUP estava disposada a assumir noves responsabilitats. INSUBMISSIÓ PACÍFICA AL CARRER PER PART DE LA CIUTADANIA! CARLES, CUP, HA ARRIBAT LA VOSTRA HORA!
Actualizaciones de la petición
Compartir esta petición
Petición creada en 21 de marzo de 2018