Petition Closed

Netflix euskaraz/in Basque/en euskera

This petition had 496 supporters

Euskara/English/Castellano

Netflix, filmak eta telesaioak jarioan (streaming bidez) eskaintzen dituen enpresa bat da, 60 milioi harpidedun baino gehiago dituena munduan zehar. Duen garrantziagatik eta gazteentzako duen erakarpenagatik aukeratu dugu Netflix. Iaz, Iparraldera heldu zen eta aurtengo urrian Hegoaldera iritsiko da, baina euskaraz ahaztu egin dira. Enpresa honek eskaintzen dituen produktuak (filmak, telesailak…) oso kontsumituak dira gazte eta ez hain gazteen artean, eta beraz, zergatik ez produktu hauek euskaraz eskaini? Geure hizkuntza erabili nahi dugu bizitzako arlo guztietan, eta teknologia eta ikus-entzunezkoak etorkizunaren atal ezinbestekoak dira. Gainera, Hegoalden eta Iparralden bakarrik ez dira euskaldunak. Amerikako Estatu Batuetan, Argentinan eta beste hainbat lekutan ere bagara.

Esan bezala, Netflix aukeratu dugu duen garrantziagatik, baina eskaera honen helburua ez da bakarrik Netflix euskaraz izatea, baizik eta Eusko Jaurlaritzak zein Nafarroako Gobernuak euskal telebistan euskarak duen hutsunea ikustea. Ulertzen dugu geure kate publikoak kate handiek eskaintzen dituzten film eta telesailak eskaini ezin izatea, baina bideak daude, eta hau horietako bat da, euskara telebistan zabaltzeko. Netflix aukeratzearen arrazoia bere gazteekiko erakartasuna da. Bikoizketa ez da zertan gauza atzerakoia izan behar, baina baita ere ulertzen dugu ezin dela guztia bikoiztu. Beraz, bikoizketa posiblea ez denean azpitituluak jartzeko aukera egotea beharrezkoa dugu euskaldunok euskaraz bizi ahal izateko. Laburbilduz, eskatzen duguna hauxe da: Eusko Jaurlaritzak eta Nafarroako Gobernuak Netflixekin lan egitea iraganean lehenengoak beste batzuekin egin duen bezala, erakargarria den produktu hau euskaraz ere izateko. Eta era berean, Netflixen aldetik, beste hizkuntzekiko begirunea eta euren filmak eta telesailak euskaraz eskaintzeko prest egotea.

English

Netflix is a provider of on-demand Internet streaming media with more than 60 million subscribers around the world. Last year was made available on the French State and on October will be launched on the Spanish State, but they have forgotten the Basque language. The products (films, TV series...) offered by this company are consumed a lot among young and not so young people, so... Why not offer it in Basque? We want to use our language in our lives, and technology and multimedia content are an essential part of it looking to the future. The Spanish and French states have Basque speakers, but also the USA, Argentina... We are a lot waiting for this!

As mentioned before, we have chosen Netflix because its relevance. In conclusion, this is our petition: We want that the Basque and Navarre Governments work together with Netflix, as they first has done in the past with others, to have this attractive product in Basque. In the same way, we wish Netflix shows respect for language diversity of each place and that they could give us the possibility to enjoy their films and TV shows in Basque.

Castellano

Netflix es una empresa que ofrece películas y series en streaming y que cuenta con más de 60 millones de subscriptores en todo el mundo. Hemos elegido Netflix por la importancia que tiene y por el interés que los jóvenes tienen hacía esta cadena.  El año pasado llego a Iparralde y en octubre lleva a Hegoalde, pero se han olvidado del euskera. Los productos (películas, series…) ofrecidos son muy consumidos entre lxs jóvenes y lxs no tan jóvenes, por lo tanto, ¿por qué no ofrecer estos productos en euskera? Queremos usar nuestro idioma en todos los aspectos de nuestra vida, y la tecnología y los contenidos multimedia son parte fundamental de ello en nuestro futuro. Además, no solo hay vascoparlantes en Hegoalde e Iparralde, también los hay en los Estados Unidos de América, en Argentina…

Como se ha dicho, hemos elegido Netflix por la relevancia que tiene, pero esta petición también busca ser un toque de atención para que el Gobierno Vasco y el Gobierno Navarro vean el vacío que tiene el euskera en la televisión pública. Entendemos que nuestra televisión pública no puede ofrecer ciertos productos que otras grandes cadenas ofrecen, pero entendemos que esta es una buena forma para que estos productos lleguen al público euskaldun. En cuanto al doblaje, no creemos que sea algo del pasado, pero también entendemos que no se puede doblar todo, por lo que para eso nos gustaría que se asegurara la subtitulacón para que podamos vivir en euskera. En resumen, lo que pedimos es: que el Gobierno Vasco y el Gobierno Navarro trabajen conjuntamente con Netflix, como el primero ha hecho anteriormente con otros, para ofrecer este producto tan atractivo en euskera. Del mismo modo, a Netflix le pedimos que respeta la diversidad lingüística de cada lugar y que nos de la oportunidad de disfrutar de sus películas y series en euskera.

Today: Euskara is counting on you

Euskara Taldea needs your help with “Basque Governments, Netflix: Netflix euskaraz/in Basque/en euskera”. Join Euskara and 495 supporters today.