Petition Closed
Petitioning Apple

Apple: Non discriminare i consumatori! Stop discriminating consumers!

Supporters

ENGLISH TEXT BELOW

Attenzione: Appello ai consumatori! Che tu sia un cliente Apple o no, crediamo fermamente che tu debba firmare questa petizione per protestare contro chi mostra una grossa mancanza di rispetto verso i propri clienti decidendo di non aggiornare il software di iPad 1 a iOS 6, ma aggiornando invece quello di dispositivi piu' datati e meno performanti quali l' iPhone 3GS. Esprimi il tuo dissenso verso spietate manovre di marketing che mirano unicamente al profitto aziendale prendendo in giro i consumatori! Oggi lo ha fatto Apple, e domani? Fermali subito ed esigi il rispetto dei consumatori!

Per maggiori informazioni: www.biteyourapple.net www.tecnologiafacile.it

Attention, all consumers! Whether you are an Apple customer or not, we truly believe that you should sign this petition in order to voice out your protest against Apple, who is showing a gross lack of respect towards their own customers by deciding not to upgrade the iPad 1 to firmware iOS 6 but instead updating older and inferior hardware devices such as the iPhone 3GS. Sign now to say no to marketing strategies which have pure profit and no customer loyalty whatsoever as their only reason for being. Today it's Apple, will this be followed by others too? Stop them now! Demand respect for all consumers now!

For further information please visit www.biteyourapple.net or www.tecnologiafacile.it

Letter to
Apple
ENGLISH TEXT BELOW

Ho appena firmato la petizione rivolta a: Apple Inc.

Non discriminare i consumatori Apple!

Per maggiori informazioni: www.biteyourapple.net www.tecnologiafacile.it

I've just signed the following petition addressed to: Apple Inc.