Petition Closed
Petitioning Stichting Konijnen in Nood Konijnen in Nood

Aldi, stop met de verkoop van konijnenleed(vlees)!

Aldi verkoopt konijnenleed(vlees), dit moet stoppen!

Met het ondertekenen van deze petitie vraag je de supermarktketen Aldi om te stoppen met de verkoop van Nederlandse gefokte vleeskonijnen.

De konijnen in de Nederlandse vleesindustrie lijden een erbarmelijk leven op draadgazen kooien, met veel gezondheidsproblemen tot gevolg. 1 op de 5 konijnen overlijdt aan de gevolgen van slechte huisvesting, nog voor het konijn de slachtleeftijd van maar 11 weken haalt. Deze petitie is een onderdeel van een campagne van Stichting Konijnen in Nood, voor een Nederland zonder konijnenleed! Het uiteindelijke doel van Konijnen in Nood is, een wettelijk konijnenfokverbod! Als de verkoop beperkt wordt hebben de konijnenboeren geen afzetmarkt meer, en dus minder inkomsten. Op de website: www.konijninnood.nl vind je meer informatie en ook video's. Volg de campagne van Stichting Konijnen in Nood op Twitter en Facebook!

Stop de pijn van het batterij konijn! En teken onze petitie. Namens Konijnen in Nood hartelijk dank.

This petition was delivered to:
  • Stichting Konijnen in Nood
    Konijnen in Nood

Konijnen In Nood started this petition with a single signature, and now has 2,408 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Konijnen is counting on you

Konijnen In Nood needs your help with “Aldi, stop met de verkoop van konijnenleed(vlees)!”. Join Konijnen and 2,407 supporters today.