NO AL CARRIL BICI DE LA RONDA PONENT DE SABADELL

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

La Rambla d'Iberia, juntament amb la Ronda Ponent, suposen l'arteria principal d'entrada i sortida i de trànsit de vehicles de Sabadell. Un cop acabades les obres de soterrament de les vies dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, la Rambla d'Iberia havia de tornar a ser la gran via de Sabadell que va romandre tallada per obres més de cinc anys. No obstant, mai ho ha tornat a ser i el Passeig de Can Feu segueix sent l'alternativa més ràpida d'accés a la ciutat, malgrat ser la més llarga en distancia recorreguda. El carril bici, pressupostat en 209.688,77 d'euros, fa que l'accés ràpid al centre de la ciutat sigui encara més obstruït i lent. Juntament amb els nous semàfors desincronitzats de la Rambla d'Iberia, el carril bici tindrà les conseqüències contràries de descongestió i contaminació per les quals va ser creat. Per això demanem que l'Ajuntament retiri amb caràcter d'urgència el carril bici de la Ronda Ponent i la Rambla d’Iberia i torni a prioritzar el carril per a l'ús de vehicles.

Hoy: Aaron cuenta con tu ayuda

Aaron LM necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sabadell: NO AL CARRIL BICI DE LA RONDA PONENT DE SABADELL». Únete a Aaron y 442 personas que ya han firmado.