Petición cerrada

Ajuntament de Barcelona: habilitar platja per gossos

Esta petición ha conseguido 33.348 firmas

(En castellano)

Barcelona gaudeix d'unes estupendes platges i desitgem ansiosament poder gaudir-les amb les nostres mascotes també.

Sol·licitem l'habilitació d'una zona de platja a Barcelona o Barcelonès per poder accedir amb els nostres gossos, i gaudir de la natura, sense sancions ni restriccions acompanyats dels nostres companys canins.

L'exercici físic i la socialització canina és una cosa de vital importància per a garantir el benestar de les nostres mascotes com afirmen tots els professionals del sector.

Actualment són ja alguns dels municipis de Catalunya que disposen de platges d'aquest tipus i volem que Barcelona s'uneixi a la llista. Com a nucli mes poblat i amb més densitat de mascotes.

Aquesta proposta intenta garantir el gaudi de la platja per a tots i promoure una harmonia i tolerància ciutadana, així com situar Barcelona com a exemple de ciutat pet friendly.

Amb aquesta petició les persones aquí signants ens comprometem a mantenir neta la platja per a gossos que sol·licitem i exercir sempre un comportament cívic i exemplar, sent plenament responsables de qualsevol altercat i molèsties que puguin ocasionar els nostres cans, ens comprometem a dur a terme campanyes anuals per conscienciar els ciutadans a gaudir en harmonia de les nostres platges i les nostres mascotes

Signa aquesta petició perquè l'ajuntament habiliti una zona a la platja per anar amb gossos, zona tancada, amb bosses per als residus orgànics i papereres, zones àmplies i ben delimitades on puguem gaudir al costat de les nostres mascotes i aquestes puguin córrer, jugar, socialitzar-se, banyar-se ... i sense necessitat de molestar a qui no els agradin els animals.

Hoy: Edgar cuenta con tu ayuda

Edgar Villacorta necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: habilitar platja per gossos». Únete a Edgar y 33.347 personas que ya han firmado.