Petition Closed
Petitioning Generalitat de Catalunya

1.000.000 de firmes en contra del retorn de la tauromaquia a Catalunya

Avui, dimarts 12 de febrer, a la cambra de diputats, ha guanyat el si a convertir els toros en un bé d'interès cultural. Era innevitable donada la imposició d'una majoria absoluta del PP. Des d'aquí proposo parar-lis els peus i impedir que aquest "interés" passi la nostra frontera.

La tauromaquia NO és cultura, NO és cap art. És una simple tortura per l'entreteniment.

I que el Govern central pretengui derrogar la la prohibició d'aquesta pràctica a les terres catalanes a través d'una declaració de Bé d'Interès Cultural és un ultratge. Els toros varen ser prohibits per àmplia majoria en el parlament i ara demano que aquesta prohibició es mantingui ferma. Com que és absurd demanar això a un Govern Espanyol que no ens escolta, demano a la Generalitat de Catalunya que ignori qualsevol canvi i que faci tot el que estigui en les seves mans perque aquesta salvatge pràctica NO s'imparteixi en el nostre petit país.

Si us plau, això és important. La cultura està sent brutalment venguda i, a canvi, ens donen aquesta salvatjada.

Letter to
Generalitat de Catalunya
Ignorar la derrogació de la prohibició dels toros a Catalunya. Fer tot el que sigui possible per a que aquesta pràctica s'aboleixi definitivament a Catalunya i no es torni a practicar mai més.