#LoveIsNotTourism. Lift travel bans for lovers to reunite couples!

0 have signed. Let’s get to 1,000!

Rakkaus on oleellista.

Siksi rakkauden tulisi olla olennainen syy matkustamiseen, ja antaa EU:n ulkopuolisille kansalaisille jotka ovat "kansainvälisessä" suhteessa, mahdollisuus tulla Euroopan unioniin kaikkien muiden sallittujen välttämättömien matkustajien (rajat ylittävien työntekijöiden, välttämättömistä perhesyistä matkustavien, muiden välttämättömien syiden takia matkustavien) kanssa.

On olemassa ennakkotapaus - Tanska on jo alkanut sallia pitkäaikaisten tyttöystävien/poikaystävien saapumisen Tanskaan alkuperämaasta riippumatta, jos heillä on negatiivinen koronavirustesti, joka on tehty < 3 päivää ennen saapumista, 27. kesäkuuta mennessä.

Olemme valmiita tekemään lähestulkon mitä vain jotta saisimme olla rakkaidemme kanssa, on olemassa luotettavia ja helposti toteutettavia ratkaisuja:

omaehtoinen karanteeni (14 päivää tai enemmän),
itsemaksettu COVID-19-testi,
itsemaksettu vakuutus, jne.

Kysyntää asialle on, esimerkiksi tässä facebook-ryhmässä on yli 6000 jäsentä joiden rakkaus on vaikeutunut matkustuskieltojen takia, ja olen varma että Suomessa on myös muita minun lisäksi joita tämä koskee.

Rakkaus ei ole turismia - Todella monet ihmiset ovat menossa lomalle kun rajoituksia puretaan, älkää unohtako meitä pareja. Lomanviettäjiin nähden olisimme vielä varovaisempia että emme levitä virusta, olemme tietoisia ja teemme kaiken tarvittavan.

Vaikeina aikoina ihmiset tarvitsevat rakkautta, ja näinä erittäin vaikeina aikoina me haluamme vain olla rakastamiemme ihmisten kanssa. Kiitos ajastanne ja harkinnastanne asiaa kohtaan, olemme kiitollisia siitä ja toivomme että te ja teidän perheenne ovat turvassa ja terveitä.