

TÜVTÜRK’ün araç muayene istasyonlarında araç sahiplerine verdiği mağduriyete son verin.


TÜVTÜRK’ün araç muayene istasyonlarında araç sahiplerine verdiği mağduriyete son verin.
Kampanya metni
Yollarında Avrupa standardı olmayan ve çukurlarla dolu olan ülkemizde araç sahiplerinden araçlarında Avrupa standardına sahip olmasını beklemek büyük bir zulüm ve haksızlıktır.
TüvTürk yolda gidişini ciddi bir şekilde etkilemeyecek ve güvenlik sorunu yaratmayacak olan olumsuz durumlara ağır kusur vermemelidir. Kurallarını Türkiye'ye göre esnetmek zorundadır. Örneğin çukurlarla dolu ülkemizde eğer sıfır araç değilse, her aracın rotilinde bir miktar boşluk olabilir. Yolda gidişi etkilemeyecek ve hissedilmeyecek kadar azsa bu boşluğa ağır kusur vermemelidir.
Türkiye ÖTV oranının fahiş olduğu bir ülke olduğu için eski araç kullanmak zorunda kalan sürücülerin sayısı Avrupa ortalamasının çok üstündedir. Standartları sıfır araca göre yapan TüvTürk Türk halkına eziyet etmektedir.
Her bir muayene ücreti 196 TL yani neredeyse 200 TL'dir. Bu bir soygundur. TüvTürk'ün bu yüksek fiyatla halkımızın sırtından ettiği kar 2015 yılı için 256.8 milyon TL'dir.
Bununla birlikte TüvTürk tekelleşmiştir. Muayene sonucuna itiraz ederek gidebileceğimiz başka alternatif bir firma da olmalıdır. Şunu da ilave edeyim ki TüvTürk'ün Türk halkına saygısı yoktur. Araçlarını muayene ettiren kişiler dışarıda yağmur altında bekletilmektedir.
TüvTurk ağır kusur maddelerini Türkiye'ye göre esnetmediği takdirde tüm Türkiye'de muayene istasyonları önünde protesto eylemleri yapılacaktır. Bu kampanyayı imzalamakla birlikte protesto eylemlerimize de katılmanızı beklerim.

Kampanya metni
Yollarında Avrupa standardı olmayan ve çukurlarla dolu olan ülkemizde araç sahiplerinden araçlarında Avrupa standardına sahip olmasını beklemek büyük bir zulüm ve haksızlıktır.
TüvTürk yolda gidişini ciddi bir şekilde etkilemeyecek ve güvenlik sorunu yaratmayacak olan olumsuz durumlara ağır kusur vermemelidir. Kurallarını Türkiye'ye göre esnetmek zorundadır. Örneğin çukurlarla dolu ülkemizde eğer sıfır araç değilse, her aracın rotilinde bir miktar boşluk olabilir. Yolda gidişi etkilemeyecek ve hissedilmeyecek kadar azsa bu boşluğa ağır kusur vermemelidir.
Türkiye ÖTV oranının fahiş olduğu bir ülke olduğu için eski araç kullanmak zorunda kalan sürücülerin sayısı Avrupa ortalamasının çok üstündedir. Standartları sıfır araca göre yapan TüvTürk Türk halkına eziyet etmektedir.
Her bir muayene ücreti 196 TL yani neredeyse 200 TL'dir. Bu bir soygundur. TüvTürk'ün bu yüksek fiyatla halkımızın sırtından ettiği kar 2015 yılı için 256.8 milyon TL'dir.
Bununla birlikte TüvTürk tekelleşmiştir. Muayene sonucuna itiraz ederek gidebileceğimiz başka alternatif bir firma da olmalıdır. Şunu da ilave edeyim ki TüvTürk'ün Türk halkına saygısı yoktur. Araçlarını muayene ettiren kişiler dışarıda yağmur altında bekletilmektedir.
TüvTurk ağır kusur maddelerini Türkiye'ye göre esnetmediği takdirde tüm Türkiye'de muayene istasyonları önünde protesto eylemleri yapılacaktır. Bu kampanyayı imzalamakla birlikte protesto eylemlerimize de katılmanızı beklerim.

Kampanya Kapatıldı
Bu kampanyayı paylaş
Karar Vericiler
Kampanya Güncellemeleri
Bu kampanyayı paylaş
Kampanya 24 Şubat 2016 tarihinde başlatıldı