
Bu imzan (elbette bu imzanı da taşıyabilen ve taşımaya yönelecek olan yaşam duruşunla beraber) 'çözüme yönelik katkı işlevinin yanı sıra' şu anlama geliyor:
"Ancak #BarışVakası'nın anlaşılıp tanınması ve çözümü sayesinde yaratılabilecek olan çok değerli şeyler 'zaten, aslında veya bundan böyle' benim de meselelerim! Hem de Barış Bayram ile hiçbir ilgisi bulunmayan ve 'ona değil de kendime/başkalarına katkı sağlayabilecek olan' durumlarda da öyle değişimler istediğim için. Barış Bayram'a bu bağlamdaki sıra dışı yaşamı ve katkıları için minnettarlığımı ifade etmekle birlikte, İMZA VERMEK vs. yoluyla, bu meseleler için topluma eleştiri ve değişim çağrısı da yapmaktayım ve böylece kendi (yeni) meselelerimi iletişmekteyim."
#BarışVakası, çözüm için senin desteğini bekliyor. Ve vakası çözüme kavuşturulmadığından ötürü, Barış Bayram'ın durumu artık çok acil. Ancak halen umut var. Çünkü #DeğişimMümkün. Çözümün maddi kısmını kendin sağlayamasan bile, katkıların İMZA vermek ile başlayabilir. Her tür katkı, fark yaratabilir.
İmza veren her insanın Barış Vakası bağlamındaki yanlışlarını AFFEDİYORUM. 'Affetmekten bahsedilebilecek kadar böylesi kritik yanlışları' olmayan nadir bireyler ise kampanyamı görünce İMZA verir zaten; onlara da teşekkürler.
Etik, aslında statükoların sorunlu/yetersiz kurallarını aşma ve öyle statüko bileşenlerini aklamama veya yeniden üretmeme kabiliyetine/çabasına muhtaçtır. Bu yüzden, böylesine sıra dışı bir yaşam yaşamaya yöneldim...
Birçok önemli konuda ters düşüyor olabiliriz. Ancak 'anlaşmazlık ve farklılıklarımız' kesinlikle #BarışVakası'nı anlamaya/tanımaya ve çözümüne bağlı çok kritik meselelerde ortaklaşma olanaklarımızdan seni uzaklaştıramamalı.
Çözümün zamanının da "çok önemli olduğu" bir sorun bu. Çözümsüz geçen her gün durumum daha da korkunç bir hal almakta. Çözümün maddi kısmını bana hemen sağlamakla tamamen hazır bir biçimde ciddi olarak ilgilenen kişiye/kişilere bu tür kötü detayarı yüz yüze görüşmemizde gösterebilirim. Acil katkı! Acil çözüm!..