Petition Closed
Petitioning TMB

Si aceptamos publicidad, la T-10 será mucho más barata.

Si los billetes de transporte incluyeran publicidad, resultarían más baratos para el usuario. Con este objetivo Esquerra (ERC) ha presentado una propuesta de resolución en el Parlament para pedir al Gobierno catalán que busque alternativas de financiación del transporte público -básicamente el patrocinio en los billetes- para reducir el impacto de la notable subida de las tarifas del transporte público desde principio de año (hasta el 38% en la T-10, la tarjeta más utilizada). Con esta recogida de firmas que llegará directamente al domicilio social de Transports Metropolitans de Catalunya, apoyamos la idea de ERC y pedimos que se estudie dicha iniciativa. No es la primera vez que se ha hecho y puesto que los únicos afectados somos los usuarios, debemos actuar.
Letter to
TMB
Estimats senyors i senyores,

La carta que tot just acaba de rebre pertany a un usuari anònim que demana l’abaratiment del preu dels títols de transport.

Primer per la iniciativa privada d’uns estudiats de la UPC (Promobilletes) i després per la proposta d’ERC, nosaltres també recolzem la idea d’adherir publicitat a les targetes de transport públic per tal que el seu preu sigui inferior. Deuen saber que la pujada d’un 38% en el preu de les T-10 arriba com un gerro d’aigua freda sobre els consumidors, especialment en aquests moments en què l'extensa majoria passa per dificultats econòmiques.

En el meu cas, i com en el de tants altres, he de desplaçar-me obligatòriament amb tren i metro per arribar a la universitat ja que visc a l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Aquests trajectes em suposen, a mi i a la meva família, una despesa de 60 euros mensuals, si no més.

Demano valorin la iniciativa com antigament ja s’havia fet.
Gràcies.