Petition Closed
Petitioning plozano@sgtturis.caib.es and 1 other

Salvemos Sa Ràpita, no a la construcción de un hotel

Supporters

Sa Ràpita es uno de los cada vez más escasos lugares de la costa de Mallorca donde todavía se puede disfrutar de la playa sin grandes masificaciones turísticas. Pero Sa Ràpita está en peligro.

El ayuntamiento de Campos, al que pertenece Sa Ràpita, gobernado por un pacto de PP y +Acció, ha dado el beneplácito a un hotel de 1.100 plazas en la zona, promovido por Jaume Bibiloni y Enrique Hernandis y la cadena Blau Hotels.

La iniciativa se encuentra ahora en fase de estudio por el Govern Balear para su declaración de interés autonómico, y así conseguir reducir los plazos burocráticos a la mitad.

Un grupo de vecinos de la zona nos oponemos a la construcción de este hotel, que supondría el fin de uno de los pocos lugares tranquilos de la zona, y cuyo impacto social y medioambiental sería altamente negativo.

Ayúdanos a pedir al Conseller de Turismo balear que detenga el proyecto. Muchas gracias! ___________________________________________________________________

Sa Ràpita és un dels escassos ...llocs de la costa de Mallorca on encara podem gaudir d’una platja sense importants massificacions turístiques. Però sa Ràpita es troba en perill.

L’Ajuntament de Campos, al qual pertany sa Ràpita, governat per un pacte entre el PP i +Acció, ha donat el vistiplau a un hotel de 1.100 places a la zona, promogut per Jaume Bibiloni, Enrique Hemandis i la cadena Blau Hotels.

La iniciativa es troba ara en fase d’estudi per part del Govern de les Illes Balears per a la seva declaració d’interès autonòmic i aconseguir, d’aquesta manera, reduir a la meitat els terminis burocràtics.

Un grup de veïns de la zona ens oposam a la construcció d’aquest hotel, que suposaria la fi d’un dels pocs llocs tranquils de la zona i tendria un impacte social i mediambiental altament negatiu.

Ajudau-nos a demanar al conseller de Turisme del Govern balear que aturi el projecte. Moltes de gràcies!

Letter to
plozano@sgtturis.caib.es
Conseller de Turismo del Govern balear Carlos Delgado-
Sa Ràpita es un lugar tranquilo, hasta ahora lejano a la masificación turística que afecta a casi todas las zonas costeras de la isla de Mallorca. Hemos conocido la intención de aprobar un proyecto de hotel de 1.100 plazas en la zona, el cual cambiará rotunda e irreversiblemente el entorno de Sa Ràpita.

Parece ser que este proyecto se encuentra en fase de estudio para su declaración de interés autonómico, con el objetivo de reducir a la mitad los tiempos necesarios para su tramitación y conseguir su aprobación por la vía de urgencia.

Con esta carta quiero unir mi voz a la del colectivo de vecinos de la zona que están mostrando su desacuerdo por la construcción de un este hotel, y pedir al Govern Balear que detenga la aprobación de este proyecto y busque otras alternativas para el mismo que no signifiquen sacrificar un entorno

Atentamente,
____________________________________________________________________
Benvolgut senyor:
Sa Ràpita és un lloc tranquil, fins ara llunyà de la massificació turística que afecta gairebé totes les zones costaneres de l’illa de Mallorca. Hem tingut notícia de la intenció d’aprovar un projecte d’hotel de 1.100 places a la zona, la qual cosa canviarà de manera rotunda i irreversible l’entorn de sa Ràpita.

Segons sembla, aquest projecte es troba en fase d’estudi per a la seva declaració d’interès autonòmic amb l’objectiu de reduir a la meitat els terminis necessaris per a la seva tramitació i aconseguir la seva aprovació per la via d’urgència.

Amb aquesta carta vull afegir-me a la veu del col•lectiu de veïns de la zona que mostren la seva disconformitat amb la construcció d’aquest hotel i demanar al Govern de les Illes Balears que aturi l’aprovació d’aquest projecte i cerqui altres alternatives que no suposin sacrificar l’entorn.

Atentament,