Help Save Princess!!!

0 have signed. Let’s get to 2,500!

On Wednesday, February 3rd 2021, a video surfaced on facebook of an innocent, voiceless animal being kicked multiple times to the face. The accused, shown clearly in the video, has not yet been held accountable for his actions and the dog ( A shi tzu mix by the name of Princess ) is still living at the same address. Authorities have stepped in but unfortunately have not done much about this situation. They state that the dog looks healthy and is in good condition so they dont see any reason to remove the dog from the household at this time even tho this horrid video shows proof of animal abuse and CLEARLY shows the man in question kicking the dog. We must all stand together and do everything POSSIBLE to get Princess REMOVED and REHOMED. I'm hoping with this petition, the Sûreté du Québec and our local Member of Parliament The Honourable Diane Lebouthilliercan, see the level of seriousness, attention and ACTION that this needs. Please,

Help save Princess!

You can also help by sending an email to our local MP,  Diane.Lebouthillier@parl.gc.ca

Le mercredi 3 février 2021, une vidéo a fait surface sur Facebook d'un animal innocent et sans voix ayant reçu plusieurs coups de pied au visage. L'accusé, clairement montré dans la vidéo, n'a pas encore été tenu pour responsable de ses actes et le chien (un mélange de shi tzu du nom de princesse) vit toujours à la même adresse. Les autorités sont intervenues mais n'ont malheureusement pas fait grand-chose pour remédier à cette situation. Ils déclarent que le chien a l'air en bonne santé et est en bon état, de sorte qu'ils ne voient aucune raison de retirer le chien de la maison pour le moment, même si cette horrible vidéo montre une preuve de maltraitance animale et montre CLAIREMENT l'homme en question en train de donner des coups de pied au chien. Nous devons tous nous tenir ensemble et faire tout ce qui est possible pour que la princesse soit SUPPRIMÉE et REHOMÉE. J'espère qu'avec cette pétition, la Sûreté du Québec et notre députée locale, l'honorable Diane Lebouthilliercan, verront le niveau de sérieux, d'attention et d'ACTION dont cela a besoin. S'il vous plaît,

Aidez à sauver la princesse!

vous pouvez également aider en communiquant directement avec notre député local à Diane.Lebouthillier@parl.gc.ca