Petition Closed

Sí al valencià, sí a les llengües!

PER UN DECRET SOBRE PLURILINGÜISME QUE NO MARGINE ELS PROGRAMES D’ENSENYAMENT EN VALENCIÀ

La Conselleria d’Educació ha presentat un segon esborrany de Decret de plurilingüisme on no s'han inclòs cap de les propostes que la comunitat educativa i el món acadèmic li havien presentat.

El nou document margina encara més el valencià, elimina la immersió lingüística i no parla de catalogació lingüística en valencià dels llocs de treball a l’ensenyament públic obligatori. És un document que retalla més l’objectiu d’aconseguir que l’alumnat acabe els seus estudis amb una competència lingüística també en valencià, a part del castellà i l’anglés.

Més informació:

2n esborrany de Decret sobre plurilingüisme presentat per la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació

Anàlisi del 2n esborrany de Decret elaborat per la Comissió d’Educació d’Escola Valenciana

Document de 9 punts per enriquir i modificar l’esborrany de Decret sobre plurilingüisme i consensuat per 35 institucions i entitats valencianes

Notícia emesa per Escola Valenciana: "Escola Valenciana considera que la Conselleria d'Educació ha trencat amb la voluntat de consens sobre plurilingüisme"

L’escola valenciana: Un model d’educació plurilingüe i intercultural per al sistema educatiu valencià

Web del Cinqué Congrés

This petition was delivered to:
  • Consellera d’Educació Formació i Ocupació de la Generalitat Valenciana
    M.José Català Verdet

Escola Valenciana started this petition with a single signature, and now has 4,785 supporters. Start a petition today to change something you care about.