Add the Torino to Forza Horizon 4

0 persona firmaron. ¡Ayudá a conseguir 1,500!

Me and many other players from the argentinian Forza community would love to see the Torino added in the game. The Renault Torino and the race version, the Torino 380W, were designed by Pininfarina and sold between 1966 and 1981. They are very iconic cars from Argentina, known for almost winning the 84 hours of Nürburgring in 1969. It had a six cylinder engine capable of making up to 284hp. It was ahead of it's because it was the first argentinian car to reach 200 km/h. It was enjoyed by countless families across the country. All in all, it was a beautiful car, everybody loved it and it would be a nice addition to the game. Hopefully the first of many latin american cars in the franchise.

Gran parte de la comunidad argentina de Forza, incluyendome amaríamos ver el Torino en el juego. El Renault Torino y su versión de carreras, el Torino 380W, fueron diseñados por Pininfarina y fueron vendidos entre 1966 y 1981. Son los autos más icónicos de Argentina, conocidos por casi ganar las 84 horas de Nürburgring en 1969. Tenía un motor de seis cilindros capaz de generar hasta 284hp. Estaba adelantado a su época ya que era el primer auto de producción nacional capaz de alcanzar los 200km/h. Fue disfrutado por innumerables familias en todo el país. Básicamente, era un auto hermoso, todo el mundo lo amaba y sería hermoso que lo agregaran al juego. Por suerte puede llegar a ser el primero de muchos autos latinoamericanos en ser parte de la franquicia.