Petition Closed

El Consell de Mallorca ha aprovat el el Pla Territorial (PTM) que permet la construcció d’un complex turístic amb 1.200 places, un club social, piscines, pistes de tennis i pàdel, un camp de golf i un poliesportiu en una zona a 150 metres de s’Arenal de Sa Ràpita; Aquest projecte es vol fer vora la platja verge més extensa de Mallorca (s’Arenal de Sa Ràpita i Es Trenc) i un entorn únic pel seu gran valor ecològic, paisatgístic i social. El projecte es desenvolupa dins la zona d’influència d’un indret classificat com a Zona d’especial protecció per a les aus (ZEPA). Sol·licitem que el Parlament Europeu i la Comissió Europea vetllin pel compliment de la normativa europea de protecció del medi en el cas esmentat i que emprengui les mesures adequades per investigar-ho i fer complir la normativa europea

This petition was delivered to:
  • e-mail.petitions@europarl.europa.eu

Esquerra Republicana-Mallorca started this petition with a single signature, and now has 6,698 supporters. Start a petition today to change something you care about.