Petition Closed

Petició al Parlament Europeu per salvar Es Trenc

El Consell de Mallorca ha aprovat el el Pla Territorial (PTM) que permet la construcció d’un complex turístic amb 1.200 places, un club social, piscines, pistes de tennis i pàdel, un camp de golf i un poliesportiu en una zona a 150 metres de s’Arenal de Sa Ràpita; Aquest projecte es vol fer vora la platja verge més extensa de Mallorca (s’Arenal de Sa Ràpita i Es Trenc) i un entorn únic pel seu gran valor ecològic, paisatgístic i social. El projecte es desenvolupa dins la zona d’influència d’un indret classificat com a Zona d’especial protecció per a les aus (ZEPA). Sol·licitem que el Parlament Europeu i la Comissió Europea vetllin pel compliment de la normativa europea de protecció del medi en el cas esmentat i que emprengui les mesures adequades per investigar-ho i fer complir la normativa europea

This petition was delivered to:
  • e-mail.petitions@europarl.europa.eu

Esquerra Republicana-Mallorca started this petition with a single signature, and now has 6,681 supporters. Start a petition today to change something you care about.