Petición cerrada

Petició al Parlament Europeu per salvar Es Trenc

Esta petición ha conseguido 6.649 firmas

El Consell de Mallorca ha aprovat el el Pla Territorial (PTM) que permet la construcció d’un complex turístic amb 1.200 places, un club social, piscines, pistes de tennis i pàdel, un camp de golf i un poliesportiu en una zona a 150 metres de s’Arenal de Sa Ràpita; Aquest projecte es vol fer vora la platja verge més extensa de Mallorca (s’Arenal de Sa Ràpita i Es Trenc) i un entorn únic pel seu gran valor ecològic, paisatgístic i social. El projecte es desenvolupa dins la zona d’influència d’un indret classificat com a Zona d’especial protecció per a les aus (ZEPA). Sol·licitem que el Parlament Europeu i la Comissió Europea vetllin pel compliment de la normativa europea de protecció del medi en el cas esmentat i que emprengui les mesures adequades per investigar-ho i fer complir la normativa europea

Hoy: Esquerra cuenta con tu ayuda

Esquerra Republicana-Mallorca necesita tu ayuda con esta petición «Petició al Parlament Europeu per salvar Es Trenc». Únete a Esquerra y 6.648 personas que ya han firmado.