Petición cerrada
Dirigida a Alcadessa de l'Ajuntament d'Elx Mercedes Alonso y 2 otros

Per una oficialitat plena de l'ús del valencià a l'Ajuntament d'Elx

PER UNA OFICIALITAT PLENA DE L’ÚS DEL VALENCIÀ A L’AJUNTAMENT D’ELX

L’actual corporació municipal de l’Ajuntament d’Elx margina el valencià en totes les manifestacions institucionals tant en el nom de la ciutat, com en la retolació, impresos oficials, campanyes publicitàries… sense respectar la legislació lingüítisca vigent com un subjecte públic o privat més. Aquestes actuacions van en contra de l’oficialitat plena del valencià a tot el nostre terme municipal i, a més, suposen un atac frontal als drets lingüístics dels valencianoparlants de manera que l'Ajuntament, en comptes de ser-ne un garant, s’hi ha convertit en un entusiasta opositor.

Més informació en aquests enllaços:

El Tempir engega una nova campanya d'enviament de queixes al Síndic de Greuges arran de la nova retolació municipal en castellà

El Tempir s'oposa al nou model provincià dels premis literaris "Ciutat d'Elx" que ha impulsat la Regidoria de Cultura

"La mediocritat feta cultura", arran de la concessió del premi narratiu Café Marfil dins els "Ciutat d'Elx" a José Payá

El Tempir denuncia el tractament poc igualitari del valencià i del castellà en l'edició dels programes informatius de l'Escorxador

La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Elx projecta un film en castellà quan ho havia publicitat en valencià

El Tempir critica amb contundència la política lingüística del PP en una reunió amb la Regidoria de Cultura

El Tempir crea el grup "Per una retolació en valencià a Elx" a Facebook

Llancem una nova campanya a Twitter: piulades amb l'etiqueta "#esElx" i "ElnomesElx"

Es crea la "Plataforma per l'Ús del valencià a Elx" a fi de defensar l'ús institucional i oficial de la nostra llengua

Esta petición fue entregada a:
  • Alcadessa de l'Ajuntament d'Elx
    Mercedes Alonso
  • Regidor de Cultura de l'Ajuntament d'Elx
    Pablo Ruz
  • Cap de Relacions Institucionals d'Alcaldia
    José Enrique Gomis

ACL El Tempir d'Elx ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.318 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: ACL El Tempir cuenta con tu ayuda

ACL El Tempir d'Elx necesita tu ayuda con esta petición «Per una oficialitat plena de l'ús del valencià a l'Ajuntament d'Elx». Únete a ACL El Tempir y 1.317 personas que firmaron hoy.