0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Penyagolosa Trails és una entitat que organitza diversos esdeveniments esportius, on cal destacar la Marató i Mitjà (MiM) i la Ultra Castelló Penyagolosa (CSP).
La història començà els anys 50, quan una colla muntanyera i excursionista van voler reproduir la tradició d'arribar al santuari de Sant Joan de Penyagolosa des de Castelló. Aquest repte va tindre com a resultat el Sender de la Lluna Plena: el GR-33, que uneix Castelló de la Plana amb el cim de Sant Joan de Penyagolosa a 1814 m d'altitud.
Els anys 90 es va passar d'una marxa de dos dies a l'actual d'un sol dia, la qual cosa acabà convertint-se el 1998 en la MIM Marató i Mitja (63K).
Des d'aleshores, s'han organitzat esdeveniments esportius de muntanya a traves de sendes de pelegrinatges mil·lenaris, plens d'història i tradició, seguint camins com els que segueixen els pelegrins de les Useres.
Tanmateix, tal com podeu comprovar en el seu web (http://penyagolosatrails.com Penyagolosa Trails no té la sensibilitat ni el respecte adients cap a les nostres llengua i cultura, i només ofereix la seua informació en espanyol i anglès. Tot i que nombroses vegades ens hem adreçat a Penyagolosa Trails perquè facen servir la nostra llengua en les seues comunicacions i publicacions, fins ara no hi ha hagut cap resposta.
És el moment que Penyagolosa Trails faça un pas endavant i es comprometa en la defensa del nostre patrimoni i cultura, i que respecte de debò la nostra llengua, el valencià, el nostre català.

Hoy: Josep cuenta con tu ayuda

Josep Vila necesita tu ayuda con esta petición «Penyagolosa Trails ha de respectar la nostra llengua: el valencià, el nostre català». Únete a Josep y 655 personas que ya han firmado.