Petition Closed
Petitioning Director de El País Javier Moreno Barber

Non ó peche das páxinas de El País Galicia

El País anunciou que deixará de ofrecer suplementos autonómicos en Galicia, País Vasco, Comunidade Valenciá e Andalucía. Pola contra, sí se conservarán os cadernos autonómicos en Cataluña e Madrid.

As páxinas de El País Galicia son imprescindibles nun país cun ecosistema informativo dominado por medios dependentes do poder económico e político. A súa eliminación axudará a empobrece-la información crítica que recibe a cidadanía galega, e fará descender de forma importante o número de lectores galegos de El País nun momento no que o periodismo escrito tradicional está en plena crise.

Se crees que é importante non perder outra voz crítica e independente en Galicia, firma esta petición.

Enlace versión castellano >

Letter to
Director de El País Javier Moreno Barber
Acabo de firmar la siguiente petición pidiendo a:Director de El País

Non ó peche das páxinas de El País Galicia

El País anunciou que deixará de ofrecer suplementos autonómicos no País Vasco, Galicia, Comunidade Valenciá e Andalucía. Mentres, sí se conservarán os cadernos autonómicos en Cataluña e Madrid.

Creo que é importante non perder outra voz crítica e independente en Galicia, e por iso lle pido que o seu Diario reconsidere esta decisión.

Atentamente,