Pola distribución do filme "Elisa e Marcela" en galego na plataforma Netflix

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Netflix, a famosa plataforma online de filmes e series, está a realizar unha película sobre as dúas primeiras mulleres contraendo matrimonio no estado Español, Marcela e Elisa, e sobre as súas vidas.

Mentres celebramos que se lle de luz a este importante episodio da historia do colectivo LGTB galego, reivindicamos que dende un primeiro momento este filme debeu de ser rodado en lingua galega, mostrando a realidade da Coruña do ano 1901, mantendo o rigor histórico, e transmitindo de xeito moito máis fiel o sentimento e sensibilidade do pobo galego. Mais isto non foi así. O filme xa está a ser gravado en castelán, incluso chegando ao extremo de pedir que as actrices e os actores galegas que participan na rodaxe do mesmo tiveran un acento neutro castelán, borrando totalmente a existencia dunha realidade lingüística diferente na Galiza.

Estas mulleres foron galegas, a súa historia desenvolveuse en lingua galega, lingua que seguiron falando cando emigraron a Portugal escapando da LGTBfobia que as perseguía dentro do estado Español. Por isto, pedimos que o filme sexa dobrado na súa lingua, a nosa lingua. Pedimos que Netflix teña en conta que Galiza existe,  que quere filmes en galego na súa plataforma.

Xa que a Xunta de Galicia subvencionou a produción desta longamentraxe, a productora está obrigada a realizar unha dobraxe da mesma ao galego mais non lle é requerida a distribución en galego na plataforma.

Co motivo de reivindicar o día 8 de xuño, día da visibilidade lésbica galega e 117 aniversario da voda desta parella de mulleres, dende Avante LGTB lanzamos  a nosa petición de que Netflix poña á disposición das usuarias da plataforma o filme dobrado ao galego. Hoxe, 28 de xuño e día internacional do orgullo LGTB relanzamos a campaña con esta recollida de sinaturas. Esta petición está a ser apoiada por importantes referentes do audiovisual galego. Entre elas contamos co grupo de teatro “As da Panadería” que está de xira por Galiza interpretando unha obra en galego sobre Marcela e Elisa, e con Lázaro Louzao, director de “Nove de Novembro”, a primeira longametraxe de temática explicitamente LGTB e enteiramente galega.

A mocidade LGTB galega precisa de referentes LGTB que lle sexan próximas, que formen parte da súa historia, que falen a súa lingua, e por iso non queremos que nos rouben a oportunidade de ver a Marcela e a Elisa desafiar á heteronorma para casar, 100 anos antes de que fose legalizado, en lingua galega.

Hoy: Avante cuenta con tu ayuda

Avante LGTB necesita tu ayuda con esta petición «Netflix: Pola distribución do filme "Elisa e Marcela" en galego na plataforma Netflix». Únete a Avante y 891 personas que ya han firmado.