My petitions
Subscription
Search
Start a petition
Log in
Petition update¡BASTA DE MUERTES! Autopista o Autovía en la RN7 Único corredor bioceánico del país!!!!!!Legisladores cordobeses fueron recibidos por Capitanich
Judit TrosmanCórdoba, Argentina
6 Nov 2014 — http://www.exaradio.com.ar/noticias/el-jefe-de-gabinete-jorge-capitanich-recibi%C3%B3-en-su-despacho-legisladores-cordobeses
Support now
Sign this petition

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X
Previous
Laboulaye volvió a salir a la ruta en reclamo de la autovía o autopista en la RN7
Next
El economista Martín Lousteau entrevistado por Fantino,

Get involved

Start a petitionBrowse by topicSearch for petitions

Learn

Petition guidesCreate your petitionCollect signaturesReach out to mediaEngage your Decision Maker

About us

AboutImpactTeamCareersPress

Help & legal

Help centerCommunity guidelinesPrivacy policyTerms of serviceCookie policyManage cookies

Follow us

InstagramXFacebookTikTokBlog


© 2026, Change.org, PBCThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.