My petitions
Membership
Search
Start a petition
Log in
Petition update¡BASTA DE MUERTES! Autopista o Autovía en la RN7 Único corredor bioceánico del país!!!!!!Otra muerte más en la RN7... AUTOPISTA YA!!!!!!!!!!!!
Judit TrosmanCórdoba, Argentina
May 22, 2015 — http://www.lavoz.com.ar/sucesos/una-mujer-murio-tras-un-choque-en-cadena-en-el-interior-de-cordoba
Support now
Sign this petition

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X
Previous
Laboulaye dijo presente y reclamó!!!!!!!
Next
TRES JÓVENES DE LABOULAYE, PIERDEN SUS VIDAS EN LA RN7.

Get involved

Start a petitionBrowse by topicBrowse by locationFor NonprofitsSearch for petitions

Learn

Petition guidesCreate your petitionCollect signaturesReach out to mediaEngage your Decision Maker

About us

AboutImpactTeamCareersPress

Help & legal

Help centerCommunity guidelinesPrivacy policyTerms of serviceCookie policyManage cookies

Follow us

InstagramXFacebookTikTokBlog


© 2026, Change.org, PBCThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.