Petition update

Hoe je kinderen beschermen in 2020 ?

anke santens
Vichte, Belgium

Dec 26, 2019 —

Beste lotgenoten,

De Letselschadebibliotheek en Stop Misbruik Verzekeringen slaan de handen in elkaar tvv Fair Insurance.

Gedurende 1 week kan iedereen toegang krijgen tot de geheime Gids Verzekeringsbedrog : honderden blz. boordevol insider informatie over letselschade en verzekeringsbedrog. Deze Gids - sinds enkele jaren exclusief voorbehouden voor actieve leden van SMV - wordt tijdelijk vrij ter beschikking gesteld.

Iedereen kan een copy bekomen - bovendien gratis voor wie zorgt voor 4 referals.

Mis deze unieke kans niet, want na 3 januari 2020 zal de Gids niet meer toegankelijk zijn.

Daarnaast zijn er kortingen tot 70 % voor wie links naar de diverse e-books deelt, o.a. van het Draaiboek Letselschade : een absolute must voor "beginners" die willen weten wat hen concreet te wachten staat na een ongeval of medische fout en wat de oplossing is om een vals expertiseverslag te voorkomen.

De beginfase is cruciaal : wie hier slim handelt, kan jarenlange procedures en tienduizenden euro's kosten voorkomen. Snel handelen - ipv denken dat het jou niet zal overkomen en wachten tot het te laat is zoals de meeste mensen doen - is maw de boodschap.

TBI slachtoffers kunnen hun hersenletsel bewijzen dank zij de informatie in het e-book over qEEG en zijn bijlage. Ook dit is gratis beschikbaar voor wie informatie helpt delen en voor referals zorgt. Na 3 januari 2020 zal enkel het e-book TBI mythes doorbroken - dat bijna 4000 keer bekeken werd - nog gratis toegankelijk blijven.

Laat deze kans dus niet aan jullie voorbij gaan ! Je helpt er jezelf maar ook anderen mee, want de opbrengst van deze eindejaarsactie gaat net als de opbrengst van de tombola integraal naar Fair Insurance.

HOE JEZELF EN JE KINDEREN BESCHERMEN ?

Als eindejaarscadeau wil ik graag deze gouden tip meegeven : vraag bij ieder ziekenhuis waar je ooit patiënt was - ook en vooral voor je ongeval of medische fout - je volledige loggins op. Dat betekent concreet : met inbegrip van de namen van de verzekerings(gezinde) artsen die inbraken in jouw dossier.

Laat je niet afpoeieren door het klassieke argument dat dit een "schending van het privé-leven" van de betrokken artsen zou zijn : artsen handelen immers enkel in een professionele context, die niet onder de privacywetgeving valt. Zij zijn zowel burgerlijk als strafrechtelijk aansprakelijk voor het inbreken in elektronische patiëntendossiers, wat een strafbaar feit is.

Je staat sterker als blijkt dat er ook in jouw dossier is ingebroken. In tegenstelling tot wat door KU Leuven - samen met UGent dé verzekeringsunief bij uitstek - en door politici beweerd wordt, zijn de inbraken geen uitzondering, maar een vaste verzekeringsgewoonte - en vooral in KWS / Nexuzhealth van KU Leuven en vooral in UZ Gent.

De EPD's ontwikkelen kostte miljoenen euro's. Ze zijn er niet gekomen voor de "veiligheid van de patiënt" zoals beweerd wordt, maar enerzijds om een wettelijk alternatief te bieden voor de geheime database die verzekeringsmaatschappijen al jaren in stand houden en delen met elkaar, anderzijds om medische gegevens te kunnen doorverkopen aan farmaceutische bedrijven.

Lees terzake dit recent artikel uit De Morgen of lees hier wat Marc Van Impe in MediQuality schreef over mijn dossier.

Veel mensen denken - onterecht - dat het niet zo erg is als verzekerings(gezinde) artsen snuisteren in hun dossier.

Wat ze niet weten, is dat deze artsen elektronische verslagen doorspelen aan verzekeraars én ze in sommige gevallen ook aanpassen - lees : vervalsen - zodat verzekeringsmaatschappijen een (onbestaande) 'voorafbestaande toestand' kunnen inroepen, letselschade kunnen minimaliseren, een medische fout laten 'verdwijnen', enz. om niet te hoeven betalen.

Zo ben ikzelf 9 jaar na ongeval en ondanks talrijke bewijzen, meer het feit dat de rechtbank én zelfs de experts én zelfs AG Insurance volledige arbeidsongeschiktheid erkenden nog steeds niet vergoed - noch voor mijn medische kosten, noch voor mijn kosten derdenhulp, noch voor 9 jaar inkomstenverlies - omdat neuroloog Guy Meersman op vraag van en ism AG Insurance 1 maand slaapproblemen na het overlijden van mijn vader (jaren voor mijn ongeval, waarbij ik een tijdje melatonine nam) transformeerde in 10 jaar slaapproblemen.

AG Insurance kwam in mijn dossier - 5 jaar na ongeval - plots met (onbestaande) "voorafbestaande zware hormonale en psychiatrische stoornissen" af. Deze waren de échte oorzaak van mijn invaliditeit volgens AG Insurance, en niet het ongeval.

AG Insurance zei ook dat 'gerechtsexpert' Philippe Tack neuroloog Guy Meersman moest oproepen als getuige en dat mijn medische voorgeschiedenis moest worden opgevraagd ... zo ontdekte ik het bestaan van de loggins, die langzaam maar zeker bekendheid krijgen.

De Kortrijkse Politierechter Leo Van Paemel "twijfelde" en ik kreeg 0 euro schadevergoeding voor hersentrauma, met dramatische gevolgen voor mijn gezin en gezondheid.

Guy Meersman en zijn verzekeringskompaan 'gerechtsdeskundige' Philippe Tack trokken jaren geleden al de beschuldigingen van "voorafbestaande hormonale en psychiatrische klachten" in (oa. na een artikel van Dominique Soenens in Knack).

Desondanks ben ik dankzij de doofpot van justitie nog steeds niet vergoed voor mijn letselschade. Jullie kunnen dit scenario voorkomen door registratie en delen van jullie medische gegevens in een EPD te weigeren.

Reken vooral niet op eerlijkheid bij de ziekenhuizen. Die zijn eindverantwoordelijke - en dus aansprakelijk - voor de EPD's en beschermen de verzekerings(gezinde) artsen die inbreken in je dossier. Zo nam bvb AZ Groeninge in Kortrijk geen enkele maatregel tegen Guy Meersman - integendeel, hij werd met vuur verdedigd - alhoewel 'onmiddellijk ontslag' de voorziene sanctie is ...

Als de gerechtsdeskundige - lees : verzekerings(gezinde) arts - in jouw dossier toestemming vraagt om "inzage te nemen in je volledige medische voorgeschiedenis", dan betekent het dat deze in contact staat met de verzekering en al weet - vaak nog voor je expertise gestart is - dat je vroeger "iets" had wat de verzekering wil inroepen als "voorafbestaande toestand".

Dit is 1 van de geheime verzekeringsstrategieën om te verbergen dat zij ingebroken hebben in jouw EPD : de expert heeft immers de info opgevraagd en die heb jij zelf gegeven ...

Geef dus nooit je toestemming hiervoor, geef ook je identiteitskaart nooit af - daarmee logt een verzekeringsarts o.a. in in Cozo - tenzij een arts duidelijk en wetenschappelijk onderbouwd motiveert waarom jouw klachten geen gevolg zouden kunnen zijn van je ongeval of medische fout. In principe volstaat het dat je het overzicht van je terugbetalingen door het ziekenfonds overmaakt.

Boven alles : trek meteen je toestemming in om je medische gegevens te delen, zowel bij KWZ / Nexuzhealth als bij Cozo als bij ieder EPD platform (sommige ziekenhuizen hebben nog hun eigen systeem) en zorg voor een schriftelijk bewijs dat je geen toestemming geeft om je medische gegevens te registreren en te delen.

Belangrijk : doe hetzelfde voor je kinderen.

In een dossier werd een (gezond) kind van 10 jaar omvergeknald door een auto. Het kind is blijvend kreupel, naast zwaar hersenletsel. Toen dit kind 4 jaar was, had het na een valpartij zijn been gebroken. Na 6 weken was dit volledig genezen. Een verzekerings(gezinde) arts brak in in het EPD van dit kind en vond het verslag van het gebroken been. Het manken en de heup-, knie-, rug- en andere pijnen zouden volgens de verzekering allemaal een gevolg zijn van een "slecht genezen gebroken been". Een welwillende verzekeringsradioloog had dat bevestigd. De auto die aan 70 km/uur dit kind - en zijn toekomst - tot moes reed, had niets met het manken te maken. Hoogstens leidde de klap tot een "lichte verergering van reeds bestaande klachten". De ouders die beweerden dat hun kind helemaal geen last had van het gebroken been van jaren geleden, waren uiteraard leugenaars. De huisarts die de afwezigheid van klachten bevestigde, was uiteraard ook niet te vertrouwen en "subjectief". Hersenletsel had het kind beweerdelijk ook niet : de klachten waren volgens de verzekering te wijten aan een laag IQ. Bovendien overdreef het kind om aandacht te trekken.

Je begrijpt meteen waarom het belangrijk is om ieder digitaal spoor over je kinderen te weigeren.

Vraag bij ieder oudercontact op school ook telkens een schriftelijk bewijs van het lichamelijk, mentaal, emotioneel, intellectueel functioneren van je kinderen.

Een arts MOET een papieren dossier van / voor jou en je kinderen aanleggen als jij daar om vraagt.

Doe zelf de test en vraag bij ieder ziekenhuis waar je ooit patiënt was, een copy op van de loggings in jouw dossier - ook als je geen ongeval had. Vraag om je EPD te verwijderen nadat een versie op papier werd afgeprint (je behandelende arts moet zijn verslagen immers bijhouden). Doe hetzelfde bij Cozo. Deel onder het motto "voorkomen is beter dan genezen" dit bericht met zo veel mogelijk vrienden en familieleden, want morgen kunnen zij (of hun kinderen) het slachtoffer zijn van een verkeers- of arbeidsongeval of een medische fout.

In 2020 kan je via Fair Insurance jouw ervaringen hiermee delen.

Ik wens iedereen een veilig, fair en gezond 2020 toe, en wil tot slot graag de mensen bedanken die een tombola lotje hebben gekocht en zo Fair Insurance mee helpen mogelijk maken.

Graag tot volgend jaar,

anke

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.