Que JXCAT trenqui la coalició amb Sumem a Salou.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Salouenc De Salou ha iniciado esta petición dirigida a JxCat y

Els regidors de JXCAT a Salou dintre de la coalició Sumem, han presentat i aprovat conjuntament amb PP, C’s, i PSOE, una moció en la que es demana canviar la llei perquè sigui potestat de l’alcalde prohibir les manifestacions en llocs turístics. Aquesta moció es presenta com a represàlia per no haver pogut impedir la passejada per la republica que es va realitzar a Salou el 18 d’Agost.

Aquest es l’enessim atac que des-de el equip de govern de Salou es fa per criminalitzar l’independentisme.

Demanem que per coherència i per respecte a els presos polítics i exiliats JXCAT trenqui immediatament la coalició amb sumem Salou tant a l’Ajuntament com a la Diputació. Que no donin suport a un govern municipal que juntament amb el PSC, està obsessivament en la lluita contra els independentistes, i contra qualsevol exercici de les nostres llibertats.

Si estàs d’acord en que JXCAT no pot estar al costat del nacionalisme espanyol mes intolerant, mes repressor, i que Salou mereix un govern en sintonia amb les reivindicacions nacionals, dona suport a aquesta iniciativa.

Per la llibertat dels nostres presos i preses polítics, pel retorn dels nostres exiliats i exiliades, per la defensa dels nostres drets, i per la republica catalana.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!