Petición cerrada
Dirigida a José Ramón Bauzá

Demanam la dimissió del president Bauzá per governar a cop de decret autoritari sense cercar el consens necessari que permeti la bona aplicació de qualsevol llei. Demanam la dimissió per ser un president que no fa la vida més fàcil als ciutadans. Dimissió per no respectar la llengua i cultura de les Illes i no aplicar els articles 4 i 35 de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears.

Dimissió per aplicar retallades en matèria de prevenció forestal. Dimissió per retallar en personal sanitari, bombers, professors, funcionaris...

Dimissió per no escoltar a la justícia ni al poble.

Esta petición fue entregada a:
  • José Ramón Bauzá

DESGOVERN DE LES ILLES BALEARS ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 7.073 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: DESGOVERN DE LES ILLES BALEARS cuenta con tu ayuda

DESGOVERN DE LES ILLES BALEARS necesita tu ayuda con esta petición «José Ramón Bauzá (President de les Illes Balears): Demanam la dimissió del President de les Illes Balears, José Ramón Bauzá.». Únete a DESGOVERN DE LES ILLES BALEARS y 7.072 personas que ya han firmado.