İzmir Büyükşehir Belediyesine sesleniyorum Sağlık Evimize Hatıra Ormanimiza Dokunma
İzmir Büyükşehir Belediyesine sesleniyorum Sağlık Evimize Hatıra Ormanimiza Dokunma
Kampanya metni
Bademler Köyü'nün tarihi ve kültürel dokusu, burada yaşayan bizler için yalnızca yaşadığımız bir yer değildir; bu değerler çocuklarımızın geleceğini şekillendiren ortak noktalarımızdır. Köyümüzün kalbi olan futbol sahamız, mesire alanımız ve sağlık ocağımız devredilmek üzere. Bu alanlar, Bademler halkının bir araya geldiği, dostlukların kurulduğu, sağlığımızın teminatı olan mekanlardır. Bunların Sosyal Güvenlik Kurumu'na devredilmesi kabul edilemez.
Futbol sahamız, gençlerimizin spor yaparak topluma kazandırılmasına olanak sağlayan tek yerdir. Mesire alanımız ise köyümüzdeki herkesin nefes alabildiği, doğayla iç içe olmanın keyfini çıkardığı bir sığınaktır. Sağlık ocağımız ise sağlığımızın güvencesi, her türlü sağlık hizmetine erişimimizi kolaylaştıran bir yapıdır.
Bu ortak alanların elden çıkarılması demek, bizim ortak geçmişimizin ve geleceğimizin yok edilmesi demektir. Bademler Köyü'nün halkı olarak bu devir kararına karşı çıkıyoruz. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nden talebimiz, bu alanların halka ait kalması ve hiçbir şekilde devredilmemesidir.
Yaşadığımız köyün bu değerli alanlarını korumak için tarihe bir imza atın. Bademler'in geleceği için bize destek olun ve bu kampanyayı imzalayın.

136
Kampanya metni
Bademler Köyü'nün tarihi ve kültürel dokusu, burada yaşayan bizler için yalnızca yaşadığımız bir yer değildir; bu değerler çocuklarımızın geleceğini şekillendiren ortak noktalarımızdır. Köyümüzün kalbi olan futbol sahamız, mesire alanımız ve sağlık ocağımız devredilmek üzere. Bu alanlar, Bademler halkının bir araya geldiği, dostlukların kurulduğu, sağlığımızın teminatı olan mekanlardır. Bunların Sosyal Güvenlik Kurumu'na devredilmesi kabul edilemez.
Futbol sahamız, gençlerimizin spor yaparak topluma kazandırılmasına olanak sağlayan tek yerdir. Mesire alanımız ise köyümüzdeki herkesin nefes alabildiği, doğayla iç içe olmanın keyfini çıkardığı bir sığınaktır. Sağlık ocağımız ise sağlığımızın güvencesi, her türlü sağlık hizmetine erişimimizi kolaylaştıran bir yapıdır.
Bu ortak alanların elden çıkarılması demek, bizim ortak geçmişimizin ve geleceğimizin yok edilmesi demektir. Bademler Köyü'nün halkı olarak bu devir kararına karşı çıkıyoruz. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nden talebimiz, bu alanların halka ait kalması ve hiçbir şekilde devredilmemesidir.
Yaşadığımız köyün bu değerli alanlarını korumak için tarihe bir imza atın. Bademler'in geleceği için bize destek olun ve bu kampanyayı imzalayın.

Kampanya Güncellemeleri
Bu kampanyayı paylaş
Kampanya 18 Haziran 2026 tarihinde başlatıldı