

Obertura de la caça a Andorra
El problema
Els caçadors d'Andorra sol·licitem que es pugui reprendre l'activitat cinegètica.
Tenint en compte que la caça en aquest moment es realitza de manera individual i que per tant no genera cap risc addicional a nivell de transmissió a altres persones. I a més tenint en compte que a nivell individual l'accés a la muntanya és lliure per a corredors, excursionistes, ciclistes i demés usuaris de la muntanya.
Demanem que es reprengui l'activitat en el termini més breu possible.
El problema
Els caçadors d'Andorra sol·licitem que es pugui reprendre l'activitat cinegètica.
Tenint en compte que la caça en aquest moment es realitza de manera individual i que per tant no genera cap risc addicional a nivell de transmissió a altres persones. I a més tenint en compte que a nivell individual l'accés a la muntanya és lliure per a corredors, excursionistes, ciclistes i demés usuaris de la muntanya.
Demanem que es reprengui l'activitat en el termini més breu possible.
Actualizaciones de la petición
Compartir esta petición
Petición creada en 15 de mayo de 2020