Petition update

Sauvons la friche Josaphat - STOP BÉTON À BRUXELLES
Bruxelles, Belgium

Dec 9, 2020 —

Décembre 2020 : le gouvernement bruxellois projette de ratifier le masterplan Josaphat en deuxième lecture. Nous lançons une campagne pour stopper ce masterplan et offrir une alternative : #PlanBJosaphat. Mi-janvier, nous vous proposerons le manifesto. Vous pouvez déjà soutenir le #PlanBJosaphat sur les réseaux sociaux !

De Brusselse regering plant om het richtplan van de friche Josaphat nog voor het einde van het jaar goed te keuren in tweede lezing. We gaan voluit in een sociale media om te vragen om het RPA te stoppen en we bieden een alternatief aan met #PlanBJosaphat. Midden januari stellen we een manifest voor. Steun nu al #PlanBJosaphat op sociale media!

Gesteund door/ Soutenu par:

BRAL, Natagora, Josaph’aire, Sauvons la friche Josaphat, Bruxelles-Nature, BaslesPAD, Natuurpunt Brussel, ARAU, Sauvons notre parc Avenue des Jardins

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.