Sistema d’avaluació Universitat de Barcelona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Mireia Forns ha iniciado esta petición dirigida a Decano Universidad de Barcelona y

En nom dels estudiants de 3r curs d’ADE escrivim aquesta petició per queixar-nos sobre les condicions de presencialitat que ha publicat el degà sobre l’avaluació contínua d’aquest quatrimestre.

Ens trobem en una situació d’excepcionalitat causada per la pandèmia mundial de la COVID19, la qual ha obligat a que les classes siguin impartides de forma virtual pràcticament des de l’inici d’aquest curs. No ens sembla correcte que a mitjans de quatrimestre se’ns modifiquin les condicions d’avaluació continuada i avisant amb tant poca antelació, quan tots els estudiants hem hagut de organitzar-nos prèviament tant per les classes online com per les dates dels exàmens que ja teníem establertes al calendari de cada assignatura.

A més a més, molts de nosaltres vivim fora de Barcelona, fet que ens obliga a agafar el transport públic i estar en contacte amb molta gent de camí a la facultat. Amb la situació actual i les xifres que estan sortint a diari de contagiats i defuncions, és una irresponsabilitat obligar-nos a desplaçar-nos a fer exàmens presencials quan l’avaluació s’està fent online i altres facultats de la UB estan seguint les recomanacions i realitzaran les proves d’avaluació contínua de forma virtual.

Per últim però no menys important, molts de nosaltres convivim amb persones de risc que poden patir greus conseqüències si es contagien. És un risc totalment innecesari.

Per tant, exigim que es mantinguin les condicions per l’avaluació contínua marcades des d’un principi, ja que aquests canvis alteren totalment la normalitat del curs i són totalment incoherents amb les recomanacions actuals per evitar la propagació del virus.

Atentament,
ADE 3r curs

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!