Stop local deforestation

0 have signed. Let’s get to 1,500!

Recently, parts of our home has been destroyed for capitalistic reasons. The forest in which our kids play in are being demolished for the sole purpose of profit. Don’t let the precious environment of a small town suffer by being a bystander. By signing this petition, you are demanding your local representatives to take action and hear the voice of its people. Help make visible change and prevent deforestation in your own backyard!

Récemment, des parties de notre maison ont été détruites pour des raisons capitalistes. La forêt dans laquelle nos enfants jouent est en train d'être démolie dans le seul but de faire du profit. Ne laissez pas l'environnement précieux d'une petite ville souffrir en étant un spectateur. En signant cette pétition, vous exigez de vos représentants locaux qu'ils agissent et entendent la voix de son peuple. Aidez à apporter des changements visibles et à prévenir la déforestation dans dans notre propre cour!