Best Western: stop dierenmishandeling!

Victory

Best Western: stop dierenmishandeling!

This petition made change with 63,897 supporters!
Een DIER Een VRIEND started this petition to David Kong (CEO) and

Probleem
Best Western is trots op de kwaliteit die zij levert aan haar klanten. Maar tegen welke prijs? Als Best Western haar hotels zou runnen zoals eierleveranciers hun bio-industrieboerderijen runnen dan zouden ze smerig, klein, overvol en onveilig zijn. Best Western kenmerkt zich als een hoogwaardig en luxueus hotelbedrijf, maar heeft een duister geheim. Miljoenen legkippen in de wereldwijde bevoorradingsketen van Best Western lijden in wrede en smerige kooien.

Gekooide systemen zijn onhygiënisch en overbevolkt. De kooien zijn zo klein en vol dat de kippen niets kunnen doen dat natuurlijk of belangrijk voor hen is. Vaak komen lichaamsdelen vast te zitten in de tralies wat resulteert voor gekneusde of gebroken botten, misvormingen en ernstig verlies van veren. Soms worden kippen, uitgeput of niet in staat om te bewegen, doodvertrappeld door hun kooigenoten.

Oplossing
Honderden bedrijven over de hele wereld gooien deze wrede kooien eruit. Wereldwijde beloftes om kooivrij te worden worden zijn inmiddels gemaakt door enkele van de grootste bedrijven ter wereld, waaronder Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels, Unilever, Nestlé, Lidl, Aldi, Aramark, Sodexo, Mondelez en Compass Group. Zelfs ‘low-end’ fastfoodbedrijven en gevangenissen in Amerika stappen weg van deze vreselijke praktijk. Hier in Nederland zijn legbatterijen na jarenlange campagnes van dierenvrienden in de vorige eeuw inmiddels verboden, net als in de rest van de EU.

Best Western heeft een slogan: Best Western for a Better World. Ze beweren dat "Best Western dagelijks voor talloze gasten zorgt. Het is dezelfde geest van zorg die drijft om tal van liefdadigheidsinspanningen overal ter wereld te ondersteunen." Best Western is achterop geraakt met dierenwelzijn en miljoenen kippen lijden daardoor. Ze hebben de macht om onze wereld een betere, meer humane plek voor dieren te maken. Het is tijd voor Best Western om haar zorgzaamheid uit te breiden naar de dieren in haar toeleveringsketen en zich ertoe te verbinden wereldwijd 100% kooivrij te worden.

Help mee
Teken alsjeblieft deze petitie om Best Western te vertellen dat je niet in een van hun hotels zult verblijven totdat ze stoppen met het ondersteunen van deze flagrante dierenmishandeling.

Victory

This petition made change with 63,897 supporters!