Gossos de Girona i Salt
28 Aug 2018

Ara que tothom torna de vacances, és el moment per fer arribar les nostres peticions als ajuntaments.

Aquesta és la carta i les peticions que s'enviarà a l'Ajuntament de Girona. Concretament a Jordi Figueras, cap d'àrea de Sostenibilitat i Eduard Berloso, vicealcalde i regidor de Sostenibilitat i Medi Ambient.

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X