Animals are treated as property, not with respect

0 have signed. Let’s get to 1,000!

*la version française est en bas

As a student who aspires to be a vet, I find it absurd that animals are being treated like property, like a table or a chair. Animals in Canada don't have many rights and there aren't any laws that prevent people from using animals as tools or as property.

In 2014, Canada was given a grade of D by the animal protection index by the organisation World Animal Protection which is a grade below the grades of India, Brazil and the Philippines.

In 2016, some data collected has shown that:

Without any laws that protect animals from this, this issue will go on forever. If we citizens only wish for a change and we don't act for a change, we won't get one therefore, please sign this petition as well as the other petition linked above. With one click and one signature, you can make the lives of animals better.

La version française:

En tant qu'une étudiante qui aspire à être une vétérinaire, je le trouve absurde que les animaux sont traités comme de la propriété, comme une table ou une chaise. Les animaux au Canada n'ont pas beaucoup de droits et il n'y a aucune loi qui empêche les gens à utiliser les animaux comme des outils ou de la propriété.

En 2014, le Canada s'était donné un D sur le “Animal Protection Index” crée par l'organisation “World Animal Protection” qui est une classe sous la classe de l'Inde, le Brésil et les Philippines.

En 2016, les données collectés ont montré que:

Sans des lois qui protègent les animaux de ce cruauté, L'enjeu va continuer indéfiniment. Si nous, les citoyens seulement souhaitent pour un changement et on n'agit pas pour un changement, on ne l'aura pas donc, s'il vous plait, signe cette pétition ainsi que l'autre pétition reliée en haut. Avec un clic et une signature, tu peux rendre les vies des animaux meilleurs.